Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 00:14Annika: Jag stickar bara under hösten/vintern och jag har ett litet lager men det räcker nog inte för försäljning.
Jättefina Pia! 😀
Annika: Jag stickar bara under hösten/vintern och jag har ett litet lager men det räcker nog inte för försäljning.
Jättefina Pia! 😀
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 01:57Katarina: Är alkoholister en stor bristvara eller samlarobjekt i Söderälje eller varför skall alla just dit?
Katarina: Är alkoholister en stor bristvara eller samlarobjekt i Söderälje eller varför skall alla just dit?
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 07:21Niklas >>> Det undrar jag med ... ( med tanke på att jag bor där (H) )
Niklas >>> Det undrar jag med ... ( med tanke på att jag bor där (H) )
Quote from ellen olsson on 26 July 2010, 07:29Äh! De kliver nog av i Botkyrka eller Tullinge!
Äh! De kliver nog av i Botkyrka eller Tullinge!
Quote from Rasmus Olsson on 26 July 2010, 07:32Pia och Linda. Varför inte ordna en stock- & virksingelträff? Hans har lärt oss paddla, eller hur man inte ska paddla kanske jag ska säga. Nii kan lära oss sticka.
Mattias, det är inte en dålig egenskap att hålla långt ned på diskborsten. Är det ditt du
Pia och Linda. Varför inte ordna en stock- & virksingelträff? Hans har lärt oss paddla, eller hur man inte ska paddla kanske jag ska säga. Nii kan lära oss sticka.
Mattias, det är inte en dålig egenskap att hålla långt ned på diskborsten. Är det ditt du
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 09:11Bruse, 😀 Ja det har alltid känts bättre att hålla långt ner. Mer finkänsla i borstkontrollen.
Bruse, 😀 Ja det har alltid känts bättre att hålla långt ner. Mer finkänsla i borstkontrollen.
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 09:29Snygga raggsockor 🙂
Snygga raggsockor 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 26 July 2010, 09:32Dags å starta en Facebookgrupp "Vi som håller långt ned på diskborstskaftet för bästa diskkontroll".
Dags å starta en Facebookgrupp "Vi som håller långt ned på diskborstskaftet för bästa diskkontroll".
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 16:44Katarina: är det pendeln från gnesta mot södertälje eller stockholm-södertälje..?
Katarina: är det pendeln från gnesta mot södertälje eller stockholm-södertälje..?
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 16:47Stockholm-S-tälje. Det var tydligen fler som jag som hade valt att dricka lite(?) vin på söndagskvällen.
Stockholm-S-tälje. Det var tydligen fler som jag som hade valt att dricka lite(?) vin på söndagskvällen.