Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 19:06hm nästa gång jag diskar kanske kan bli spännande. Undersöka olika grepp på diskborsten. Kan ju göra en tråkig syssla roligare. Finns det något liknande resonemang med dammsugare och strykjärn?
hm nästa gång jag diskar kanske kan bli spännande. Undersöka olika grepp på diskborsten. Kan ju göra en tråkig syssla roligare. Finns det något liknande resonemang med dammsugare och strykjärn?
Quote from ellen olsson on 26 July 2010, 19:11Strykjärn är djävulens påfund!
Strykjärn är djävulens påfund!
Quote from Rasmus Olsson on 26 July 2010, 19:36Ja, strykjärn är livsfarliga! Håller på å ramla ut genom fönstret när jag ska stryka gardinerna.
Ja, strykjärn är livsfarliga! Håller på å ramla ut genom fönstret när jag ska stryka gardinerna.
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 20:12jag vet inte, men jag skulle plocka ned gardinerna om jag skulle få för mig att stryka dem.. man kan bränna sig påstrykjärnet iallafall. Vid sådanna tillfällen är det skönt att ha isklampar i frysen..
tycker det är skönt att träningskläder inte behöver s
jag vet inte, men jag skulle plocka ned gardinerna om jag skulle få för mig att stryka dem.. man kan bränna sig påstrykjärnet iallafall. Vid sådanna tillfällen är det skönt att ha isklampar i frysen..
tycker det är skönt att träningskläder inte behöver s
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 21:41Katarina, Micke och Fredrik: Ett antal gick nog av i Tumba, när jag var ute med hundarna var både pizzerian och gräsmattan vid gymnasiet välbesökt av onyktra människor. Men ingen vidare reklam för Tälje... jag som tänkte flytta dit...
Katarina, Micke och Fredrik: Ett antal gick nog av i Tumba, när jag var ute med hundarna var både pizzerian och gräsmattan vid gymnasiet välbesökt av onyktra människor. Men ingen vidare reklam för Tälje... jag som tänkte flytta dit...
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 21:45Jag hoppar av i Huddinge så de kan ha gått av i Tumba allihop. Flytta du till Södertälje (H)
Jag hoppar av i Huddinge så de kan ha gått av i Tumba allihop. Flytta du till Södertälje (H)
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 21:55Jag jobbar på det 😉
Jag jobbar på det 😉
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 01:20Men snälla rara söta, varför kan ingen singeltjej härifrån flytta upp till Luleå istället? Jag förstår inte vitsen med denna eviga snedfördelning... 😉
Fredrik: En fin extra bonus med funktionsmaterial är att inget strykjärn behövs. (t+)
Men snälla rara söta, varför kan ingen singeltjej härifrån flytta upp till Luleå istället? Jag förstår inte vitsen med denna eviga snedfördelning... 😉
Fredrik: En fin extra bonus med funktionsmaterial är att inget strykjärn behövs. (t+)
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 10:08Diska är djävulens påfund, så sjuuuukt tråkigt att göra och man måste ha gula städhandskar på sig om man inte vill få russingfingrar. 5 minuter senare smutsar man ner samma disk igen. Usch, tvi och blä!
Stryka och dammsuga är inte heller så himla kul men
Diska är djävulens påfund, så sjuuuukt tråkigt att göra och man måste ha gula städhandskar på sig om man inte vill få russingfingrar. 5 minuter senare smutsar man ner samma disk igen. Usch, tvi och blä!
Stryka och dammsuga är inte heller så himla kul men
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 10:28Håkan: Jag kan komma och diska åt dig, om du samtidigt städar och stryker iförd en likadan outfit som Freddie 😀
Håkan: Jag kan komma och diska åt dig, om du samtidigt städar och stryker iförd en likadan outfit som Freddie 😀