Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Håkan >> Kan du fixa fler ex på de avtalet ? och gärna någon som ställer på på det (t+)

Håkan Håkan

fax det är väldigt mycket 1997........
är du nostalgiskt?

Jessie, den där tolkningen du gjorde nu var nog ditt undermedvetna som spökade 😉

Nej Hasse, det var min inre fyraåring som plötsligt fick för sig att osingla mig pronto bara för att kunna säga "JOHO! För vad sa du NUUUU då?!?" till dig. Som tur var så klev min inre vuxna person fram, tog sitt ansvar och stoppade mig från att skynda i

Aha så du menar att jag kan hetsa dig till att bli ihop med tandbosten på pin kiv sådär 🙂

Då kam du något roligt att berätta på ålderns höst när han frågar vad du såg hos honom, "mja det var Hasse som retades"
😀

Håkan,

låter bra det! Juridisk korrekt, underskrivet samt gärna ett par vittnen också, så det känns rätt och riktigt. Vi läser sedan igenom, signerar och faxar(!) tillbaka ASAP!!

Nejnej Hasse. Läs om, läs rätt. Jag har kontroll över min inre fyraåring jag. *stolt!*

Tjoho efter mycket om och men har man en ögonsten... Visserligen på två hjul men ändå =)

Trevliga diskussioner om städning som dyker upp här... =) Va det inte nåt företag som hade det som affärside förut tror jag. Nåt med sexystäd eller så. Ringer nån kl

Tänk vad en simpel observation om diskborsttekniker kan leda till för underliga diskussioner. 😀

Jag gillar inte att diska, alls. Men använder svamp för ändamålet dock.

Gillar absolut inte att städa heller, men ställde snällt upp och hjälpte min syster idag. Med förberedande flyttstädning inför helgen.