Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 12:39Håkan >> Kan du fixa fler ex på de avtalet ? och gärna någon som ställer på på det (t+)
Håkan >> Kan du fixa fler ex på de avtalet ? och gärna någon som ställer på på det (t+)
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 12:42Håkan Håkan
fax det är väldigt mycket 1997........
är du nostalgiskt?
Håkan Håkan
fax det är väldigt mycket 1997........
är du nostalgiskt?
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 12:43Jessie, den där tolkningen du gjorde nu var nog ditt undermedvetna som spökade 😉
Jessie, den där tolkningen du gjorde nu var nog ditt undermedvetna som spökade 😉
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 12:46Nej Hasse, det var min inre fyraåring som plötsligt fick för sig att osingla mig pronto bara för att kunna säga "JOHO! För vad sa du NUUUU då?!?" till dig. Som tur var så klev min inre vuxna person fram, tog sitt ansvar och stoppade mig från att skynda i
Nej Hasse, det var min inre fyraåring som plötsligt fick för sig att osingla mig pronto bara för att kunna säga "JOHO! För vad sa du NUUUU då?!?" till dig. Som tur var så klev min inre vuxna person fram, tog sitt ansvar och stoppade mig från att skynda i
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 12:59Aha så du menar att jag kan hetsa dig till att bli ihop med tandbosten på pin kiv sådär 🙂
Då kam du något roligt att berätta på ålderns höst när han frågar vad du såg hos honom, "mja det var Hasse som retades"
😀
Aha så du menar att jag kan hetsa dig till att bli ihop med tandbosten på pin kiv sådär 🙂
Då kam du något roligt att berätta på ålderns höst när han frågar vad du såg hos honom, "mja det var Hasse som retades"
😀
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 13:07Håkan,
låter bra det! Juridisk korrekt, underskrivet samt gärna ett par vittnen också, så det känns rätt och riktigt. Vi läser sedan igenom, signerar och faxar(!) tillbaka ASAP!!
Håkan,
låter bra det! Juridisk korrekt, underskrivet samt gärna ett par vittnen också, så det känns rätt och riktigt. Vi läser sedan igenom, signerar och faxar(!) tillbaka ASAP!!
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 13:29Nejnej Hasse. Läs om, läs rätt. Jag har kontroll över min inre fyraåring jag. *stolt!*
Nejnej Hasse. Läs om, läs rätt. Jag har kontroll över min inre fyraåring jag. *stolt!*
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 19:25Tjoho efter mycket om och men har man en ögonsten... Visserligen på två hjul men ändå =)
Trevliga diskussioner om städning som dyker upp här... =) Va det inte nåt företag som hade det som affärside förut tror jag. Nåt med sexystäd eller så. Ringer nån kl
Tjoho efter mycket om och men har man en ögonsten... Visserligen på två hjul men ändå =)
Trevliga diskussioner om städning som dyker upp här... =) Va det inte nåt företag som hade det som affärside förut tror jag. Nåt med sexystäd eller så. Ringer nån kl
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 19:33Tänk vad en simpel observation om diskborsttekniker kan leda till för underliga diskussioner. 😀
Tänk vad en simpel observation om diskborsttekniker kan leda till för underliga diskussioner. 😀
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 19:37Jag gillar inte att diska, alls. Men använder svamp för ändamålet dock.
Gillar absolut inte att städa heller, men ställde snällt upp och hjälpte min syster idag. Med förberedande flyttstädning inför helgen.
Jag gillar inte att diska, alls. Men använder svamp för ändamålet dock.
Gillar absolut inte att städa heller, men ställde snällt upp och hjälpte min syster idag. Med förberedande flyttstädning inför helgen.