Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Björn: ca en månad, dejtat lite ,varit på semester mm.

Härlig vidoe 😉 men vilken hållning har blondinen på diskborsten? Själv hottar jag upp diskning, styrkning och städning med hörbok. Får nog tänka mer på klädseln i framtiden 😀

Håkan Zäta skrev:
> e) AOB

AOB? Wikipedia föreslår tolkningar som "Ace of Base", "Adjusted Occupancy Bed", "Alcohol On Breath" eller "Any Other Business". Vad föreslår du?

All Of (the) Above
*nästan helt säker på*

Så det är alltså "Ace of Base", "Adjusted Occupancy Bed", "Alcohol On Breath" eller "Any Other Business" samtidigt.

Coolt!!

*Nickar och ler i försök att se ut som jag förstår*

felfelfelfeeel, som Brasse skulle sagt 5 myror är fler än 4 elefanter 😀

AOB har jag fått lära mig är en förkortning för "any other business", dvs övrigt på konsultsvenska. Coolt va (H)

Min funkar också.. faktiskt! *surar precis som Magnus brukar i det fina barnprogrammet*

såklart att det gör, Jessie, det funkar jättebra och är jättefyndigt.

känns det bättre? Kram?

😉

Pffffttt Håkan. Akta dig du så att jag inte skaffar mig någon ANNAN undantagsskåning snart...
Förresten tycker jag du ska erkänna att du faktiskt VILL att kontraktet SKA innehålla All Of (the) Above! Gärna nyss.

Hej och välkomna all nya! 😀 Vad roligt med nytt folk!

Jag tänkte skriva nåt riktigt fyndigt om att JAG är den perfekta kvinnan men gkommer inte på nåt kul. Så ni kan väl skratta lite och låtsas som att jag var rolig? 😉

(Har varit lite låg men är back