Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 21:31Björn: ca en månad, dejtat lite ,varit på semester mm.
Björn: ca en månad, dejtat lite ,varit på semester mm.
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 21:50Härlig vidoe 😉 men vilken hållning har blondinen på diskborsten? Själv hottar jag upp diskning, styrkning och städning med hörbok. Får nog tänka mer på klädseln i framtiden 😀
Härlig vidoe 😉 men vilken hållning har blondinen på diskborsten? Själv hottar jag upp diskning, styrkning och städning med hörbok. Får nog tänka mer på klädseln i framtiden 😀
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 22:42Håkan Zäta skrev:
> e) AOBAOB? Wikipedia föreslår tolkningar som "Ace of Base", "Adjusted Occupancy Bed", "Alcohol On Breath" eller "Any Other Business". Vad föreslår du?
Håkan Zäta skrev:
> e) AOB
AOB? Wikipedia föreslår tolkningar som "Ace of Base", "Adjusted Occupancy Bed", "Alcohol On Breath" eller "Any Other Business". Vad föreslår du?
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 07:13All Of (the) Above
*nästan helt säker på*
All Of (the) Above
*nästan helt säker på*
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 08:18Så det är alltså "Ace of Base", "Adjusted Occupancy Bed", "Alcohol On Breath" eller "Any Other Business" samtidigt.
Coolt!!
*Nickar och ler i försök att se ut som jag förstår*
Så det är alltså "Ace of Base", "Adjusted Occupancy Bed", "Alcohol On Breath" eller "Any Other Business" samtidigt.
Coolt!!
*Nickar och ler i försök att se ut som jag förstår*
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 09:56felfelfelfeeel, som Brasse skulle sagt 5 myror är fler än 4 elefanter 😀
AOB har jag fått lära mig är en förkortning för "any other business", dvs övrigt på konsultsvenska. Coolt va (H)
felfelfelfeeel, som Brasse skulle sagt 5 myror är fler än 4 elefanter 😀
AOB har jag fått lära mig är en förkortning för "any other business", dvs övrigt på konsultsvenska. Coolt va (H)
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 13:57Min funkar också.. faktiskt! *surar precis som Magnus brukar i det fina barnprogrammet*
Min funkar också.. faktiskt! *surar precis som Magnus brukar i det fina barnprogrammet*
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 13:59såklart att det gör, Jessie, det funkar jättebra och är jättefyndigt.
känns det bättre? Kram?
😉
såklart att det gör, Jessie, det funkar jättebra och är jättefyndigt.
känns det bättre? Kram?
😉
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 14:04Pffffttt Håkan. Akta dig du så att jag inte skaffar mig någon ANNAN undantagsskåning snart...
Förresten tycker jag du ska erkänna att du faktiskt VILL att kontraktet SKA innehålla All Of (the) Above! Gärna nyss.
Pffffttt Håkan. Akta dig du så att jag inte skaffar mig någon ANNAN undantagsskåning snart...
Förresten tycker jag du ska erkänna att du faktiskt VILL att kontraktet SKA innehålla All Of (the) Above! Gärna nyss.
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 15:03Hej och välkomna all nya! 😀 Vad roligt med nytt folk!
Jag tänkte skriva nåt riktigt fyndigt om att JAG är den perfekta kvinnan men gkommer inte på nåt kul. Så ni kan väl skratta lite och låtsas som att jag var rolig? 😉
(Har varit lite låg men är back
Hej och välkomna all nya! 😀 Vad roligt med nytt folk!
Jag tänkte skriva nåt riktigt fyndigt om att JAG är den perfekta kvinnan men gkommer inte på nåt kul. Så ni kan väl skratta lite och låtsas som att jag var rolig? 😉
(Har varit lite låg men är back