Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 19:47Joakim: Ja lycka till med din nya ögonsten!!
Joakim: Ja lycka till med din nya ögonsten!!
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 19:52Borg: Tack! den gör väl i alla fall tillvaron lite lättare ett tag. Om inte annat gör den väl mig lättare på sikt :p
Borg: Tack! den gör väl i alla fall tillvaron lite lättare ett tag. Om inte annat gör den väl mig lättare på sikt :p
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 20:06Exakt!! Ha ha!!
Exakt!! Ha ha!!
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 20:28Borg: Så hur länge har du varit härifrån då?
Bruun: Vad blev det för cykel då?
Borg: Så hur länge har du varit härifrån då?
Bruun: Vad blev det för cykel då?
Quote from Rasmus Olsson on 27 July 2010, 20:37Joakim, en bild kräves!
Joakim, en bild kräves!
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 20:45Björn och Bruse:
Det blev en Cannondale CAAD9 Tiagra
BILD:http://www.comparestoreprices.co.uk/images/ca/cannondale-cx9-tiagra-2009.jpg
Björn och Bruse:
Det blev en Cannondale CAAD9 Tiagra
BILD:http://www.comparestoreprices.co.uk/images/ca/cannondale-cx9-tiagra-2009.jpg
Quote from Rasmus Olsson on 27 July 2010, 20:48Du är lurad! Du fick ju inte med några pedaler.
Vad fick du ge för skönheten?
Du är lurad! Du fick ju inte med några pedaler.
Vad fick du ge för skönheten?
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 20:54Bruse:
Har byggt om mina fötter så de passar i hålen. Vadå har inte du gått "all in" ?
:pDen kostade 13.
Bruse:
Har byggt om mina fötter så de passar i hålen. Vadå har inte du gått "all in" ?
:p
Den kostade 13.
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 21:23Bruse: Du ville ha en bild av mig i full mundering förut 🙂 Jag har faktiskt fixat det.. men har inte bilden ännu. Bilden ligger i en polares kamera.. men snart så 🙂
Bruse: Du ville ha en bild av mig i full mundering förut 🙂 Jag har faktiskt fixat det.. men har inte bilden ännu. Bilden ligger i en polares kamera.. men snart så 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 27 July 2010, 21:30Snart älskling!
Snart älskling!