Quote from Pierre Puig on 25 July 2010, 23:54Linda o Pia ni får ställa er på närmsta torg o sälja hemstickat
Linda o Pia ni får ställa er på närmsta torg o sälja hemstickat
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 23:56Storlek 39 för min del och färgen har mindre betydelse 🙂
Storlek 39 för min del och färgen har mindre betydelse 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 23:56Skicka ett PM med önskningar om ev. raggsockar
nu har jag inget ullgarn men iaf....Eller jo lite har jag nog nånstans
lämnar inga garantier om hur de ser ut bara att det ska bli hyfsat rätt resultat på storleken iafletar efter bilder på tidigare sti
Skicka ett PM med önskningar om ev. raggsockar
nu har jag inget ullgarn men iaf....
Eller jo lite har jag nog nånstans
lämnar inga garantier om hur de ser ut bara att det ska bli hyfsat rätt resultat på storleken iaf
letar efter bilder på tidigare sti
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 23:58Annika, nog för att jag stickar fort men inte massproduktionsfort 🙂
Annika, nog för att jag stickar fort men inte massproduktionsfort 🙂
Quote from Pierre Puig on 26 July 2010, 00:0135 här 🙂 restgarnsfärgat går bra 🙂
35 här 🙂 restgarnsfärgat går bra 🙂
Quote from Pierre Puig on 26 July 2010, 00:01Trodde du hade samlat på hög Linda 🙂
Trodde du hade samlat på hög Linda 🙂
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 00:02http://www.pixbox.se/alb1177448
Här finns några av sockarna, de med mörkrött garn i är ull, tror det är 2-3 par av dem
och nej massproducerar gör jag inte, bara lite som sysällsättning 🙂
http://www.pixbox.se/alb1177448
Här finns några av sockarna, de med mörkrött garn i är ull, tror det är 2-3 par av dem
och nej massproducerar gör jag inte, bara lite som sysällsättning 🙂
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 00:04Får väl sticka i turordning efter PM så blir det lättare att hålla reda på.
Jo det är ju bra iaf för min just nu obefintliga ekonomi om ni betalar frakten sen då 😀
Får väl sticka i turordning efter PM så blir det lättare att hålla reda på.
Jo det är ju bra iaf för min just nu obefintliga ekonomi om ni betalar frakten sen då 😀
Quote from Pierre Puig on 26 July 2010, 00:05Åh vilka vackra! Duktig du e!
Åh vilka vackra! Duktig du e!
Quote from Pierre Puig on 26 July 2010, 00:06...självklart Pia 😀
...självklart Pia 😀