Quote from ellen olsson on 4 August 2010, 12:31Champagne _är_ en uppiggande energidrink. 😉
Champagne _är_ en uppiggande energidrink. 😉
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:32Annika >> Borde inte vara några problem !!
Fredrik >> (t+)
EDIT: Fredrik är här ....
Annika >> Borde inte vara några problem !!
Fredrik >> (t+)
EDIT: Fredrik är här ....
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:32Micke, jag bor i Sollentuna.
Micke, jag bor i Sollentuna.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:33Ok då, om ni säger det så! Återkommer senare med en utförligare presentation om mig då. Eller har ni tröttnat?
Ok då, om ni säger det så! Återkommer senare med en utförligare presentation om mig då. Eller har ni tröttnat?
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:34Välkomna alla nya! Jag noterar dock att det är lite för få kvinnor men det kanske ordnar till sig. 🙂
Välkomna alla nya! Jag noterar dock att det är lite för få kvinnor men det kanske ordnar till sig. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:36Annika >> Här är det ingen som tröttnar ! Här är vi bara allmänt galna, alla på olika vis ( men något säger mig att du redan har märkt det )
Annika >> Här är det ingen som tröttnar ! Här är vi bara allmänt galna, alla på olika vis ( men något säger mig att du redan har märkt det )
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:37Jag har märkt det! Och så känner jag mig.. hemma?! Det måste va nåt som är fel, för jag är ju förstås helt perfekt och normal och så..
Jag har märkt det! Och så känner jag mig.. hemma?! Det måste va nåt som är fel, för jag är ju förstås helt perfekt och normal och så..
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:39Annika >> Oja ... Skulle inte falla mig in att säga emot en tjej som är sådan BILD:www.freesmileys.org/smileys/smiley-angelic007.gif
Annika >> Oja ... Skulle inte falla mig in att säga emot en tjej som är sådan BILD:www.freesmileys.org/smileys/smiley-angelic007.gif
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:42Micke >> Bra att du fattat, trots at jag bara varit här en så kort stund! 😀
Micke >> Bra att du fattat, trots at jag bara varit här en så kort stund! 😀
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:46Jippi ! Det finns hopp för mig !!
Då ska vi se
Jari:Borås
Jocke:Skövde
Annika:Stockholm
Margareta:?
Helena:SollentunaOkidoki ! Då får de komma med i morgondagens rapport. Om nu inte vissa vill ha sin rapport så behöver de inte tala om vart de bor. ;
Jippi ! Det finns hopp för mig !!
Då ska vi se
Jari:Borås
Jocke:Skövde
Annika:Stockholm
Margareta:?
Helena:Sollentuna
Okidoki ! Då får de komma med i morgondagens rapport. Om nu inte vissa vill ha sin rapport så behöver de inte tala om vart de bor. ;