Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:06Katarina...
Nix, enligt "vissa" så tillhör du inte den sorten faktiskt, så du får ligga på hårdare om du ska platsa där 😉 *klappar snällt på och bjuder på en chokladbit*
Katarina...
Nix, enligt "vissa" så tillhör du inte den sorten faktiskt, så du får ligga på hårdare om du ska platsa där 😉 *klappar snällt på och bjuder på en chokladbit*
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:07Välkommen Annika! 🙂
Välkommen Annika! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:09Annika >> Välkommen ! På med stövlarna och sätt dig borta hos Jari, Jocke och de andra trevliga pojkarna så kommer Fredriks strax med lite välkomst dryck
Annika >> Välkommen ! På med stövlarna och sätt dig borta hos Jari, Jocke och de andra trevliga pojkarna så kommer Fredriks strax med lite välkomst dryck
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:10Har vi utsett Fredrik till servitör?
Har vi utsett Fredrik till servitör?
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:12Sessan >> Nja vet inte om jag vill kalla det servitör men det är ju ändå han som kommer med den goa drycken hela tiden och kan mest om den.
Sessan >> Nja vet inte om jag vill kalla det servitör men det är ju ändå han som kommer med den goa drycken hela tiden och kan mest om den.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:13Så trevligt det var att komma hit! Känner mig väl omhändertagen, även om Fredrik är lite långsam!
Så trevligt det var att komma hit! Känner mig väl omhändertagen, även om Fredrik är lite långsam!
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:14Men Micke, nu får du skärpa dig. Här gör jag allt för att ironisera, förlöjliga och tramsa mig... sen kommer du och säger att jag är trevlig... det är som att kalla en Rottweiler för Tax! 😀
Men Micke, nu får du skärpa dig. Här gör jag allt för att ironisera, förlöjliga och tramsa mig... sen kommer du och säger att jag är trevlig... det är som att kalla en Rottweiler för Tax! 😀
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:17Hejhej!!
40år mamma till två tjejer en utflugen ..o sa jag det... singel 🙂
Triathlet .-)
Hejhej!!
40år mamma till två tjejer en utflugen ..o sa jag det... singel 🙂
Triathlet .-)
Quote from Rasmus Olsson on 4 August 2010, 12:17Ojoj, här bara dräller det in massa nya. Välkomna! Rena smörgåsbordet, men nu är prideveckan slut, så jag får väl hålla mig till kvinnorna. Sorry grabbar!
Ojoj, här bara dräller det in massa nya. Välkomna! Rena smörgåsbordet, men nu är prideveckan slut, så jag får väl hålla mig till kvinnorna. Sorry grabbar!
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:18Välkommen Margareta! 🙂
Välkommen Margareta! 🙂