Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 05:48Haha, tack för det varma välkomnandet och dina förslag Björn.
Tror inte jag lämnar in kläderna till någon annan.
Skaffa en partner vill jag men av helt andra anledningar än tvättkorgen ;).
Sitter på bussen på väg till jobbet och det regnar lite mysigt.
Haha, tack för det varma välkomnandet och dina förslag Björn.
Tror inte jag lämnar in kläderna till någon annan.
Skaffa en partner vill jag men av helt andra anledningar än tvättkorgen ;).
Sitter på bussen på väg till jobbet och det regnar lite mysigt.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 08:00Sessan: Haha 🙂 har nog hänt.. faktiskt 🙂
Jocke: Ja det är nog bra att ha någon anledning till än tvättkorgen :9
Sessan: Haha 🙂 har nog hänt.. faktiskt 🙂
Jocke: Ja det är nog bra att ha någon anledning till än tvättkorgen :9
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:12Välkommen till vårt singelträsk Jocke! Tag plats och behåll stövlarna på 🙂
Välkommen till vårt singelträsk Jocke! Tag plats och behåll stövlarna på 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:26Välkommen! Här träffas och trivs vi 😀
Välkommen! Här träffas och trivs vi 😀
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:29Välkommen Jocke !!
Sätt dig i soffan och invänta Fredrik som ser till att alla nya får lite ädel dryck 😀
Välkommen Jocke !!
Sätt dig i soffan och invänta Fredrik som ser till att alla nya får lite ädel dryck 😀
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:41Jahapp jag får väl ta mig i kragen och ta och presentera mig här jag med då, efter någon månads smygläsning.
David heter jag, 24 år gammal och kommer från Västergötlands hjärta nämligen Skövde. Har väl samma intressen som de flesta andra här inne antar j
Jahapp jag får väl ta mig i kragen och ta och presentera mig här jag med då, efter någon månads smygläsning.
David heter jag, 24 år gammal och kommer från Västergötlands hjärta nämligen Skövde. Har väl samma intressen som de flesta andra här inne antar j
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:43Välkommen David !! Sätt dig brevid Jocke så kommer Fredrik strax !
Välkommen David !! Sätt dig brevid Jocke så kommer Fredrik strax !
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:45Hej och välkommen David! Om du smygläst ett tag så vet du vad som gäller: Stövlarna på när du klafsar in 🙂
Hej och välkommen David! Om du smygläst ett tag så vet du vad som gäller: Stövlarna på när du klafsar in 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:46Välkommen!
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:46Mjo, stövlarna på och kladdkakor och sockervadd hit och dit 🙂
Mjo, stövlarna på och kladdkakor och sockervadd hit och dit 🙂