Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:59nästa gång de loggar in
Du har 11 234 876 st olästa meddelanden.....
nästa gång de loggar in
Du har 11 234 876 st olästa meddelanden.....
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 14:00Hans >> (t+)
Hans >> (t+)
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 14:04HAHA (t+)
Men, hur ska de då hinna med träning??????
HAHA (t+)
Men, hur ska de då hinna med träning??????
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 14:11Det är kanske träning de sysslar med istället för att vara här
🙂Stämmer det att Olle har gjort våra avatarer suddiga för att det är så få i singelgruppen som osinglar sig numera. Han försöker nog hjälpa oss på traven (t+)
Det är kanske träning de sysslar med istället för att vara här
🙂
Stämmer det att Olle har gjort våra avatarer suddiga för att det är så få i singelgruppen som osinglar sig numera. Han försöker nog hjälpa oss på traven (t+)
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 14:14Hans--> du menar att om bilden är suddig så känner vi inte igen varann och då blir det en nytändning?!
Hans--> du menar att om bilden är suddig så känner vi inte igen varann och då blir det en nytändning?!
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 14:20Det var lite elakt Hans... Menar du att vi gör oss bättre på bild om vi är suddiga?
Det var lite elakt Hans... Menar du att vi gör oss bättre på bild om vi är suddiga?
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 14:22nja jag tänkte mer att folk framför datorn tänker
-oj vilken heting när bilden är suddigfast det gäller ju inte dig förstås
😉
nja jag tänkte mer att folk framför datorn tänker
-oj vilken heting när bilden är suddig
fast det gäller ju inte dig förstås
😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 14:24E de du Helena eller är det en ny singel här???????
😉Jag tänkte ju mest att jag skulle tjäna på suddigheten
🙂
E de du Helena eller är det en ny singel här???????
😉
Jag tänkte ju mest att jag skulle tjäna på suddigheten
🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 14:26Tyckte u att det var en snygging??;)
Tyckte u att det var en snygging??;)
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 15:28Vafalls, finns det smygande blygisar här? Nej nej, glöm det. Blyghet har jag tagit ensamrätt på i det här forumet, så träd fram eller lämna i tysthet. 🙂
Vafalls, finns det smygande blygisar här? Nej nej, glöm det. Blyghet har jag tagit ensamrätt på i det här forumet, så träd fram eller lämna i tysthet. 🙂