Quote from ellen olsson on 3 August 2010, 08:56Gärna det, Susanne! Tid och plats?
Gärna det, Susanne! Tid och plats?
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 09:00Hade gärna hakat på men det är lite långt att åka för en fika...
Hade gärna hakat på men det är lite långt att åka för en fika...
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 09:35Mmm, fika har inte lika lång resvägsuppoffring som hångel. Får bli en dag då jag har vägarna förbi (H)
Mmm, fika har inte lika lång resvägsuppoffring som hångel. Får bli en dag då jag har vägarna förbi (H)
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 09:39fika och fika, Jari, tänk om det är kärleken du åker för 😉
fika och fika, Jari, tänk om det är kärleken du åker för 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 12:45Håkan...
Ähh, tjärleken får vänta för mig... har ju nån att kuckilura med i alla fall under tiden 🙂
Håkan...
Ähh, tjärleken får vänta för mig... har ju nån att kuckilura med i alla fall under tiden 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 3 August 2010, 12:46Din kudde!
Din kudde!
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 12:51Precis, min härliga lilla kudde... 😀
Precis, min härliga lilla kudde... 😀
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:02Hmmm vet att det är en person(herre ) här inne så sitter och smygläser allt vi skriver .. Så kliv fram nu och presentera dig !!! Du vet ju att jag har hittat dig här inne 😀
Hmmm vet att det är en person(herre ) här inne så sitter och smygläser allt vi skriver .. Så kliv fram nu och presentera dig !!! Du vet ju att jag har hittat dig här inne 😀
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:11Låt nu herrn stå och glutta bakom gardinen ett tag om han vill det. Han kanske måste ta mod till sig innan han kastar sig in i träsket, det är trots allt väldigt djupt och kan säkert i vissa ögon ses som extremt skrämmande 😉
Låt nu herrn stå och glutta bakom gardinen ett tag om han vill det. Han kanske måste ta mod till sig innan han kastar sig in i träsket, det är trots allt väldigt djupt och kan säkert i vissa ögon ses som extremt skrämmande 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:13Theres>> Får väl göra det eller pika honom lite till (H) Fast med tanke på hur läskiga och elaka ni tjejer är här inne så förstår jag honom
Theres>> Får väl göra det eller pika honom lite till (H) Fast med tanke på hur läskiga och elaka ni tjejer är här inne så förstår jag honom