Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:20Hmpf!! Läskiga?!?! Tycker väl inte det finns nå mer välkomnande tjejer än dom här inne... Har läst hur dom nästan slåss om att få vara den första som välkomnar nya hit ju, och det måste ju enbart bero på att dom är så vansinnigt snälla och trevliga, så hu
Hmpf!! Läskiga?!?! Tycker väl inte det finns nå mer välkomnande tjejer än dom här inne... Har läst hur dom nästan slåss om att få vara den första som välkomnar nya hit ju, och det måste ju enbart bero på att dom är så vansinnigt snälla och trevliga, så hu
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:24Ähh, slåss tjejerna om att få välkomna killarna så pekar det ju endast på stor desperation... *muttrar*
Ähh, slåss tjejerna om att få välkomna killarna så pekar det ju endast på stor desperation... *muttrar*
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:26Therese>> Men han kanske tycker att ni är det ... ? Vem vet han kanske är en väldigt blyg kille som inte vågar kliva fram .....
Therese>> Men han kanske tycker att ni är det ... ? Vem vet han kanske är en väldigt blyg kille som inte vågar kliva fram .....
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:29Så vi ska locka på honom snällt, så kanske han vågar sig fram ur skuggan menar du? Jo, det kan ju fungera det också, men ingenting bra brukar komma ur framtvingade saker..
Så vi ska locka på honom snällt, så kanske han vågar sig fram ur skuggan menar du? Jo, det kan ju fungera det också, men ingenting bra brukar komma ur framtvingade saker..
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:31Theres>> Absolut !! Gör det ! Det skulle han nog uppskatta
Theres>> Absolut !! Gör det ! Det skulle han nog uppskatta
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:37Det överlåter jag på nån annan... Satt ju själv och kikade från kulisserna ett tag innan jag tog ett kliv framåt, så jag vet hur det känns..
Till dig som smyger--> Lägg inte för stor vikt vad Micke säger, utan ta det i den takt du vill, och så är du väl
Det överlåter jag på nån annan... Satt ju själv och kikade från kulisserna ett tag innan jag tog ett kliv framåt, så jag vet hur det känns..
Till dig som smyger--> Lägg inte för stor vikt vad Micke säger, utan ta det i den takt du vill, och så är du väl
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:43Micke: Jag vet med ganska stor säkerhet att det finns drösvis med tjejer som smygläser här i forumet oxå. Så fram med er oxå 🙂
Micke: Jag vet med ganska stor säkerhet att det finns drösvis med tjejer som smygläser här i forumet oxå. Så fram med er oxå 🙂
Quote from ellen olsson on 3 August 2010, 13:50Med 1916 medlemmar så är det många som smyger. 🙂
Med 1916 medlemmar så är det många som smyger. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:51Är det bara bittra exkrokar som smyger här eller finns andra också?
Fredrik, jag gissar att alla inte läser av de 1900 st
Är det bara bittra exkrokar som smyger här eller finns andra också?
Fredrik, jag gissar att alla inte läser av de 1900 st
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:53Eller så smyger de någon annanstans och har glömt bort allt vad FB heter, inte bara singelgruppen. Vi är ju aktiva på fler plan 😉
Eller så smyger de någon annanstans och har glömt bort allt vad FB heter, inte bara singelgruppen. Vi är ju aktiva på fler plan 😉