Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:49David >> (t+)
David >> (t+)
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:49En till cyklist...!
Välkommen iaf:-)
En till cyklist...!
Välkommen iaf:-)
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:57välkommen David, du har väl anmält dig till Ultrafestivalen, förresten?
välkommen David, du har väl anmält dig till Ultrafestivalen, förresten?
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:59Den som är samma helg som matfestivalen menar du? Har gått och funderat på om man ska anmäla sig till 6 timmars men jag har inte bestämt mig än. Ska springa SLA-loppet i alla fall tänkte jag.
Den som är samma helg som matfestivalen menar du? Har gått och funderat på om man ska anmäla sig till 6 timmars men jag har inte bestämt mig än. Ska springa SLA-loppet i alla fall tänkte jag.
Quote from ellen olsson on 4 August 2010, 10:59*häller upp lite Champagne*
*häller upp lite Champagne*
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 11:18Välkommen, David. Här finns det mången trevlig och otrevlig dam att slänga käft med ska du veta. En del är lite förmer än andra men det är bara att slita ner dom på jorden igen. Det där med att just Skövde skulle vara Västergötlands mittpunkt vill jag int
Välkommen, David. Här finns det mången trevlig och otrevlig dam att slänga käft med ska du veta. En del är lite förmer än andra men det är bara att slita ner dom på jorden igen. Det där med att just Skövde skulle vara Västergötlands mittpunkt vill jag int
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:00Hej och välkommen alla nya!
David > Bodde i Skövde i tre år så den stan känner jag till 🙂/Hälsningar från en otrevlig dam (enligt vissa kan jag tänka iaf... (H))
Hej och välkommen alla nya!
David > Bodde i Skövde i tre år så den stan känner jag till 🙂
/Hälsningar från en otrevlig dam (enligt vissa kan jag tänka iaf... (H))
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:02Oj! Det här verkar ju kul! Men hur gör man? Testing testing. 😉
Oj! Det här verkar ju kul! Men hur gör man? Testing testing. 😉
Quote from ellen olsson on 4 August 2010, 12:03*väntar på Annikas presentation* 😉
*väntar på Annikas presentation* 😉
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:06Känner mig lite pressad nu.. Skulle ju egentlingen bara betala räkningar och sen gå till gymmet, så fastnade jag här!
Kan väl köra dom där siffrorna iaf.. 😀
28 år
175 cm
65 kg
Känner mig lite pressad nu.. Skulle ju egentlingen bara betala räkningar och sen gå till gymmet, så fastnade jag här!
Kan väl köra dom där siffrorna iaf.. 😀
28 år
175 cm
65 kg