Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 19:32Kikar in en snabbis och önskar er nytillkomna välkomna hit! 🙂
Fortfarande ingen ung, vacker, smart, het, humoristisk blondin åt mig här juh... *morrar*
Kikar in en snabbis och önskar er nytillkomna välkomna hit! 🙂
Fortfarande ingen ung, vacker, smart, het, humoristisk blondin åt mig här juh... *morrar*
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 19:33stad och stad... Gnesta
och så är jag 28, en siffra som jag nog glömde
stad och stad... Gnesta
och så är jag 28, en siffra som jag nog glömde
Quote from Rasmus Olsson on 4 August 2010, 19:33Jag vet inte vad jag har för hårfärg längre, men förr var jag blond. Duger jag?
Visst ja, slut på prideveckan. Ber om ursäkt.
Jag vet inte vad jag har för hårfärg längre, men förr var jag blond. Duger jag?
Visst ja, slut på prideveckan. Ber om ursäkt.
Quote from Fredric Lagerström on 4 August 2010, 19:34Language, language. För helvette Bruse! 😉 😉 😉
Edit: Ang dina svordomar alltså.
Language, language. För helvette Bruse! 😉 😉 😉
Edit: Ang dina svordomar alltså.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 19:34Menade en hona såklart... förlåt om mitt senaste inlägg var oprecist 😀
Menade en hona såklart... förlåt om mitt senaste inlägg var oprecist 😀
Quote from Rasmus Olsson on 4 August 2010, 19:35Är det inte bättre välja språk på svenska, istället för language på engelska?
Är det inte bättre välja språk på svenska, istället för language på engelska?
Quote from Fredric Lagerström on 4 August 2010, 19:38Kan ibland finnas skäl att främja språkets utveckling och smycka sina
inlägg med vackra ord. Jag är inte bara est jag är även estet, Bruse.
Kan ibland finnas skäl att främja språkets utveckling och smycka sina
inlägg med vackra ord. Jag är inte bara est jag är även estet, Bruse.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 19:42Själv tycker jag det räcker med att kunna göra sig förstådd, sedan om det är på spanska, engelska, tyska, svenska eller finska hör inte hit. Tycker Aadu kan skriva på Eesti istället, det kan jag nog förstå med...
Eestiläiset ymmärtää suomenkilen kanssa :
Själv tycker jag det räcker med att kunna göra sig förstådd, sedan om det är på spanska, engelska, tyska, svenska eller finska hör inte hit. Tycker Aadu kan skriva på Eesti istället, det kan jag nog förstå med...
Eestiläiset ymmärtää suomenkilen kanssa :
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 19:43Just det ja, nu ska jag återgå till sällskapet här... snart bastudags och sedan ner i plurret! *vinkar* 🙂
Just det ja, nu ska jag återgå till sällskapet här... snart bastudags och sedan ner i plurret! *vinkar* 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 4 August 2010, 20:05Smycka sitt språk med vackra ord är det jag försöker med. Svärord och smileys är inte vackra.
Smycka sitt språk med vackra ord är det jag försöker med. Svärord och smileys är inte vackra.