Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 20:23Dennis >> Välkommen !!
Ta plats bland alla de andra i soffan men glöm inte stövlarna !om inte Fredrik har varit här så kommer han snart med dryck till dig/er
Såg förresten att han hade köpt in nytt ... Måste ha gott åt en hel del 😀
Dennis >> Välkommen !!
Ta plats bland alla de andra i soffan men glöm inte stövlarna !
om inte Fredrik har varit här så kommer han snart med dryck till dig/er
Såg förresten att han hade köpt in nytt ... Måste ha gott åt en hel del 😀
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 21:19Oj, vad många nya det kommit. Välkomna alla!
Oj, vad många nya det kommit. Välkomna alla!
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 21:31Farligt att logga ut några timmar märker jag... Har singelhimmelen (eller -helvetet, beroende på hur man ser det;)) öppnat sig eftersom det regnar singlar ner i vårt träsk? Snart behövs det väl paraply såväl som stövlar i träsket men jag gillar regn (utif
Farligt att logga ut några timmar märker jag... Har singelhimmelen (eller -helvetet, beroende på hur man ser det;)) öppnat sig eftersom det regnar singlar ner i vårt träsk? Snart behövs det väl paraply såväl som stövlar i träsket men jag gillar regn (utif
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 22:03Man får tacka för välkomnandet, det är guld värt.
(Snälla, säg att det finns någon som gillar ordvitseri och språkhumor här)
Hursomhelst. Fönstret är fullt öppet och hösten börja närma sig, det blir mörkare och temperaturen sjunker. Men hur ska man kunn
Man får tacka för välkomnandet, det är guld värt.
(Snälla, säg att det finns någon som gillar ordvitseri och språkhumor här)
Hursomhelst. Fönstret är fullt öppet och hösten börja närma sig, det blir mörkare och temperaturen sjunker. Men hur ska man kunn
Quote from Rasmus Olsson on 4 August 2010, 22:04Näe, ordvitsar pysslar vi INTE med här, bara svart humor.
Näe, ordvitsar pysslar vi INTE med här, bara svart humor.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 22:07Dennis: Ja du lever som en gift småbarnsförälder 🙂 tro mig jag har varit det.. är väl det ännu egentligen då inte skillsmässan gått igenom riktigt ännu.
Dennis: Ja du lever som en gift småbarnsförälder 🙂 tro mig jag har varit det.. är väl det ännu egentligen då inte skillsmässan gått igenom riktigt ännu.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 22:13Och sen är jag ju tunnhårig också. Sjukligt för min ålder känns det som. Invar Oldsberg årgång -87. Sedan i december hyvelrakad och väl medveten om att jag aldrig kommer gå till en frisör mer i mitt liv. Klirr $$$$
Och sen är jag ju tunnhårig också. Sjukligt för min ålder känns det som. Invar Oldsberg årgång -87. Sedan i december hyvelrakad och väl medveten om att jag aldrig kommer gå till en frisör mer i mitt liv. Klirr $$$$
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 22:18Dennis: Jag har iofs tjockt hår.. men jag tänker aldrig heller gå till en frisör.. min frisyr kan tammetusan mina barn klippa på mig om de skulle vilja 🙂 Är inte så kräsen med mitt hår faktiskt. Kanske därför man är singel?
Dennis: Jag har iofs tjockt hår.. men jag tänker aldrig heller gå till en frisör.. min frisyr kan tammetusan mina barn klippa på mig om de skulle vilja 🙂 Är inte så kräsen med mitt hår faktiskt. Kanske därför man är singel?
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 22:22Heja Dennis som vågar stå för den han är! *applåder* Ordvitsar gillas absolut, lyssna inte på Bruse i det avseendet! 😉
Heja Dennis som vågar stå för den han är! *applåder* Ordvitsar gillas absolut, lyssna inte på Bruse i det avseendet! 😉
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 22:22Återigen har man läst ikapp. Välkomna alla nya hoppas att ni inte ska trivas för bra här 😉
Återigen har man läst ikapp. Välkomna alla nya hoppas att ni inte ska trivas för bra här 😉