Quote from ellen olsson on 5 August 2010, 07:12Bilden är otydlig och f.ö. så är Wikipedia fullständigt korrekt i det här fallet. 🙂
Bilden är otydlig och f.ö. så är Wikipedia fullständigt korrekt i det här fallet. 🙂
Quote from ellen olsson on 5 August 2010, 07:13Välkomna alla nya som drällde in igår förresten!
Välkomna alla nya som drällde in igår förresten!
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 07:18Fredrik, bevisa den exakta gränsen mellan Skagerrak och Kattegatt med en tydlig bild så ger jag mig. 😉
Fredrik, bevisa den exakta gränsen mellan Skagerrak och Kattegatt med en tydlig bild så ger jag mig. 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 07:32Nina: Går du mellaN Dan och No?
Nina: Går du mellaN Dan och No?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 08:22Alltså, går det att säga att gränsen liksom är flytande.....
Alltså, går det att säga att gränsen liksom är flytande.....
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 08:37wow hur ska man hinna läsa ikapp här..f-n vad ni ligger i...
..tränar ni inte?? 😉
wow hur ska man hinna läsa ikapp här..f-n vad ni ligger i...
..tränar ni inte?? 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 08:43Margareta! Vi är SÅ många och sen tränar vi (i) intervaller. Men tänk hur det kan vara efter en vecka utan internet 😉
Margareta! Vi är SÅ många och sen tränar vi (i) intervaller. Men tänk hur det kan vara efter en vecka utan internet 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 08:45Margareta >> Klart vi tränar .. Det är då det är en svacka i inläggen 🙂 SEn kör vi igång igen
Margareta >> Klart vi tränar .. Det är då det är en svacka i inläggen 🙂 SEn kör vi igång igen
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 08:51oj då kommer jag ha många svackor...
magnus...jag såg dig inte igår...var du där?...vem sa nåt om småbarnsföräldrar...nu startar Taxiservice här ...
oj då kommer jag ha många svackor...
magnus...jag såg dig inte igår...var du där?
...vem sa nåt om småbarnsföräldrar...nu startar Taxiservice här ...
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 08:53Margareta >> Magnus ??? (H)
Ah någon som leker taxi med sina barn 😉
Margareta >> Magnus ??? (H)
Ah någon som leker taxi med sina barn 😉