Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2010, 08:56Stackars barn, bli avsläppta på fela dress och skinnade på tusenlappar av en icke svensktalande chaffis.
Stackars barn, bli avsläppta på fela dress och skinnade på tusenlappar av en icke svensktalande chaffis.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 09:12Margareta >> nej var inte där igår dessvärre. Det hade nog gjort mig gott att ha varit där.
Var det bra ?
Margareta >> nej var inte där igår dessvärre. Det hade nog gjort mig gott att ha varit där.
Var det bra ?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 09:12Dennis...härlig iställning...då är inte jag heller gumsjuk alltså 😉
Dennis...härlig iställning...då är inte jag heller gumsjuk alltså 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 09:14Micke: Riktigt Galet, Sjukt... och riktigt Roligt!
Fantastisk kväll med moijto i baren först o eldigt värre sen (H)
Micke: Riktigt Galet, Sjukt... och riktigt Roligt!
Fantastisk kväll med moijto i baren först o eldigt värre sen (H)
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 09:55...ja för att inte tala om hur mycket snygga Hunkar det fanns där (H)
...ja för att inte tala om hur mycket snygga Hunkar det fanns där (H)
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:01Margareta >> hahaha Den går jag inte med på !! Varken jag, Hans l, eller Håkan Z var ju där (H)
Margareta >> hahaha Den går jag inte med på !! Varken jag, Hans l, eller Håkan Z var ju där (H)
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:03Men Bruse, det blir så mycket roligare när du förklarar din humor... 😉 Tror att alla här inne har humor, sen om det är samma SORTS humor är en annan fråga.
Men Bruse, det blir så mycket roligare när du förklarar din humor... 😉 Tror att alla här inne har humor, sen om det är samma SORTS humor är en annan fråga.
Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2010, 10:10Jag begär inte att alla ska gilla min humor, men minikravet är vä ändå att de ska förstå att det är försök till skämt i dessa rötmånadstider.
Jag begär inte att alla ska gilla min humor, men minikravet är vä ändå att de ska förstå att det är försök till skämt i dessa rötmånadstider.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 10:23Margareta >> Ahhh du menar så
Kan inte någon skicka ner lite jobb hit till mig ??? Har en aning för lite samtal / mail för att det ens ska vara roligt....
Margareta >> Ahhh du menar så
Kan inte någon skicka ner lite jobb hit till mig ??? Har en aning för lite samtal / mail för att det ens ska vara roligt....
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 11:34Hej alla glada.
Nu är det väl dax för mig att krypa ut från gardinen och presentera mig. (Så kanske jag slipper Mickes gliringar på jobbet hela tiden)
Jag är en kille eller man om ni hellre vill det på 43 vintrar, som nu på senare år kommit på att jag m
Hej alla glada.
Nu är det väl dax för mig att krypa ut från gardinen och presentera mig. (Så kanske jag slipper Mickes gliringar på jobbet hela tiden)
Jag är en kille eller man om ni hellre vill det på 43 vintrar, som nu på senare år kommit på att jag m