Quote from Charlotte Skoglund on 11 September 2008, 23:48då passar du bra in här hehe
då passar du bra in här hehe
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 23:52Nja Lena, vad önskas?? 🙂
Nja Lena, vad önskas?? 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 08:11Johan, vad är det med göteborg som gör att det ligger så långt bort.... suck...
Johan, vad är det med göteborg som gör att det ligger så långt bort.... suck...
Quote from Fredric Lagerström on 12 September 2008, 09:06Vänta nu, det var jag som först kläckte att sista siffran var singeltiden! Jag vann! Jeeeeaaaaaahhhhh! What a happy day!
Vänta nu, det var jag som först kläckte att sista siffran var singeltiden! Jag vann! Jeeeeaaaaaahhhhh! What a happy day!
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:22Inte nog med att Göteborg ligger långt bort...där är massa göteborgare okså!
Inte nog med att Göteborg ligger långt bort...där är massa göteborgare okså!
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:37Magnus,
du får det att låta så negativt 😉
Magnus,
du får det att låta så negativt 😉
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:42Min närmsata kollega är Sillstrupe (Göteborgare) det tar på krafterna...checka goa gubbar helt enkelt...
Min närmsata kollega är Sillstrupe (Göteborgare) det tar på krafterna...checka goa gubbar helt enkelt...
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 12:11Överraska mig Rose-Marie! 😀
Överraska mig Rose-Marie! 😀
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 12:13Oj, sorry Aadu - jag missade att du hade gissat rätt före mig...
Oj, sorry Aadu - jag missade att du hade gissat rätt före mig...
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 13:43Ja ojsan Aadu, du var ju först! Nå vad önskar DU dig?? 🙂
Ja ojsan Aadu, du var ju först! Nå vad önskar DU dig?? 🙂