Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 15:42oh-oh-oh, jag-jag, här välj mig *hoppar och viftar*
... eller ...
.. vänta lite, Greta sa ni .... hmmmm ... kan inte jag få vara hjälten i stället?
oh-oh-oh, jag-jag, här välj mig *hoppar och viftar*
... eller ...
.. vänta lite, Greta sa ni .... hmmmm ... kan inte jag få vara hjälten i stället?
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 15:50shit håkan....nu blev jag rädd ett tag...
shit håkan....nu blev jag rädd ett tag...
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 15:51Is that what they call a match made in heaven 😀 😀
Is that what they call a match made in heaven 😀 😀
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 16:02äsch, va fan, förr i världen fick ju inte fruntimmer spela teater. De har ju så klena nerver, de stackarna 😉
visstja, det där med internetdejtingen glömde jag ju svara på. Nerlagt ... eller på paus i alla fall. Ids inte ligga på som ett lass kullerstena
äsch, va fan, förr i världen fick ju inte fruntimmer spela teater. De har ju så klena nerver, de stackarna 😉
visstja, det där med internetdejtingen glömde jag ju svara på. Nerlagt ... eller på paus i alla fall. Ids inte ligga på som ett lass kullerstena
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 17:08Kläm fram namnet på den "blonda söta" så vi får granska lite.... 😉
Inte röra... bara titta... (H)
Kläm fram namnet på den "blonda söta" så vi får granska lite.... 😉
Inte röra... bara titta... (H)
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 20:00Lisa (och Magnus) !
Göteborg ligger inte alls så långt bort det är Stockholm som gör det...
Lisa (och Magnus) !
Göteborg ligger inte alls så långt bort det är Stockholm som gör det...
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 20:26Men, men... Stockholm är ju här och Gtbrg är ju...där...
Alltså måste Gtbrg vara långt bort!!
Men, men... Stockholm är ju här och Gtbrg är ju...där...
Alltså måste Gtbrg vara långt bort!!
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 21:28Magnus:
....
... BU!
blev du rädd nu också :p
Magnus:
....
... BU!
blev du rädd nu också :p
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 21:47Svarar på sådant som ni ramlat förbi sen länge (eller nåt): jag är svensklärare (jo du, Magnus B) OCH för länge sen var jag byggnadsingenjör. Hur många poäng ger det?
Svarar på sådant som ni ramlat förbi sen länge (eller nåt): jag är svensklärare (jo du, Magnus B) OCH för länge sen var jag byggnadsingenjör. Hur många poäng ger det?
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 21:57Hmm !
Nu blev det komplicerat Lisa. Är det lösbart med en differentialekvation kanske ? 😉
Hmm !
Nu blev det komplicerat Lisa. Är det lösbart med en differentialekvation kanske ? 😉