Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 17:59Ligga då?? 😀
Ligga då?? 😀
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 18:01Jag kommer få obegränsat med ligga om ryktet sprids. (V) Hahaha!!!
Jag kommer få obegränsat med ligga om ryktet sprids. (V) Hahaha!!!
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 18:02Tror du det eller, dags att börja sprida då 😉
Tror du det eller, dags att börja sprida då 😉
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 18:05om inte antalet singlar är består av ett begränsat antal.. för att om den du ligger med hittar sitt liv kärlek så blir det bara ett ligg med den personen..
om inte antalet singlar är består av ett begränsat antal.. för att om den du ligger med hittar sitt liv kärlek så blir det bara ett ligg med den personen..
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 18:07Helen: Det där lät matematiskt. 😉
Helen: Det där lät matematiskt. 😉
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 20:17Helen: Helt rätt såvida inte nya singlar hinner tillkomma i högre takt än de hon betar av.
Helen: Helt rätt såvida inte nya singlar hinner tillkomma i högre takt än de hon betar av.
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 20:24det är klart, de som är i förhållande idag kanske inte har träffat helt rätt än och kommer att bli singlar. Tänkler att bortfallet i mer drastisk mening av singlar i lämpllig ålder borde vara försummande liten. Jag kom även att tänka på att för varje hon
det är klart, de som är i förhållande idag kanske inte har träffat helt rätt än och kommer att bli singlar. Tänkler att bortfallet i mer drastisk mening av singlar i lämpllig ålder borde vara försummande liten. Jag kom även att tänka på att för varje hon
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 20:25Nina: Tack! det tar jag som en komplimang 😉
Nina: Tack! det tar jag som en komplimang 😉
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 20:27somnade som vanligt efter meditationen..
det där som jag borde göra idag skjuter jag till imorgon..
somnade som vanligt efter meditationen..
det där som jag borde göra idag skjuter jag till imorgon..
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 20:30Gör du rätt i Helen!
Gör du rätt i Helen!