Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 23:27Välkommen Jimmy 🙂
Välkommen Jimmy 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 23:36Hjärtligt Välkommen!
Till alla som har hittat hit senaste veckan: Hjärtligt Välkomna!
Hjärtligt Välkommen!
Till alla som har hittat hit senaste veckan: Hjärtligt Välkomna!
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 23:36Tack Camilla 😀
Tack Camilla 😀
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 23:44Lina: jag hade 2519 inlägg i går när jag loggade in efter en vecka utan Internet så jag hann/orkade bara skumma igenom alla inlägg.
Nu är jag med i matchen (t+)Såg att du jobbar på ortopeden, jag jobbar på ortopeden på Södersjukhuset.
Lina: jag hade 2519 inlägg i går när jag loggade in efter en vecka utan Internet så jag hann/orkade bara skumma igenom alla inlägg.
Nu är jag med i matchen (t+)
Såg att du jobbar på ortopeden, jag jobbar på ortopeden på Södersjukhuset.
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 23:46Det är svårt att slita sig, skulle verkligen behöva sova....haha
Camilla: wow - över 2000 inlägg, helt crazy - welcome back!
Roligt med en ortopedkollega 🙂 Kanske kan byta lite erfarenheter framöver - alltid kul att höra hur det fungerar på andra vården
Det är svårt att slita sig, skulle verkligen behöva sova....haha
Camilla: wow - över 2000 inlägg, helt crazy - welcome back!
Roligt med en ortopedkollega 🙂 Kanske kan byta lite erfarenheter framöver - alltid kul att höra hur det fungerar på andra vården
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 23:48Ett smakprov: det finns stor utvecklingspotential.
Kul att du pluggar varje termin!
Ett smakprov: det finns stor utvecklingspotential.
Kul att du pluggar varje termin!
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 23:50utvecklingspotential låter bra...
plugg är ett måste - älskar böcker och ny kunskap 😉
utvecklingspotential låter bra...
plugg är ett måste - älskar böcker och ny kunskap 😉
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 23:52Välkommen Jimmy!!
Välkommen Jimmy!!
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 01:07Välkomna alla nya! Hoppas ni ska trivas i träsket med oss 🙂
Välkomna alla nya! Hoppas ni ska trivas i träsket med oss 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 07:57Tack, singeltrådarna verkar ju vara där det händer något 🙂 så vilken tur man är här
Tack, singeltrådarna verkar ju vara där det händer något 🙂 så vilken tur man är här