Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Var är du någonstans då, om man är här?

Välkommen Jimmy! 😀

Välkommen Jimmy! Behåll stövlarna på och klafsa in i vårt träsk. Vi är inte så galna som det låter... vi är galnaRE 😉

Tack!
Jag är ganska galen själv så det är nog ömsesidigt...
Singel har jag varit för länge men ny på den FB, tyckte bara att det är bara i SINGEL gruppen det händer något resten verkar ganska stilla...
Men dom kanske inte har den tiden som vi ?!?? vad vet

Hmm.... intressant utveckling den här tråden fick bara jag var offline en kväll...
Men vad är det ni säger egentligen? Jag borde hångla och ligga mer på mina dejter för att bryta förbannelsen? Jag som annars trodde att tricket var att INTE dejta funbeatki

Jessie ja vem vet prova nåt oväntat och se vad som händer. Eller som ett av mina 3000 motton är "learn something"

Fast alltså Jocke, nu var ju inte du med när vi började diskutera vad jag borde göra (jag menar nu alltså för drygt ett ÅR sen) och då fick jag skitpå en fb-träff för att jag tyckte att:

Det är ju skitenkelt att osingla sig. Man pratar en massa, (pm/MSN/

Vi har väl kanske olika metoder som fungerar bäst beroende på vilka kvalitéer vi besitter =)

En del är grymma omedelbums andra måste man lära känna för att de ska bli attraktiva raljerar lite på kul bara och då behöver man ju en längre startsträcka.

S

Jessie, det är överreklamerat att lära känna nån först i en som det känns evighet. Jag tror jag återgår till mitt gamla koncept; anfall är bästa försvar, och att skjuta skarpt redan på första dejten.

*ignorerar glatt vad hon bestämt tror att Jocke insinuerar* (H)

Bruse: Blir det någon skillnad mot din nuvarande approach alltså? 😉