Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 18:11Välkommen alla nya!
Som vanligt har jag problem att läsa ikapp allt som skrivs. Men det är bara trevligt med nya singlar och hoppas att ni inte blir långvariga här 🙂
Välkommen alla nya!
Som vanligt har jag problem att läsa ikapp allt som skrivs. Men det är bara trevligt med nya singlar och hoppas att ni inte blir långvariga här 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 18:30Här insinueras ingenting bara spontant ogenomtänkt filosoferande med stora möjligheter till felaktiga slutsatser.
Här insinueras ingenting bara spontant ogenomtänkt filosoferande med stora möjligheter till felaktiga slutsatser.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 18:31Okej då, Jocke. Då tackar jag för möjligheterna istället då, bättre så? 😉
Okej då, Jocke. Då tackar jag för möjligheterna istället då, bättre så? 😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 18:32Absolut =) Fri tolkning till din fördel utifrån behov.
Absolut =) Fri tolkning till din fördel utifrån behov.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 18:34tycker allt vi är duktiga på att dra bra slutsatser!
tycker allt vi är duktiga på att dra bra slutsatser!
Quote from ellen olsson on 15 August 2010, 18:37Välkomna alla nya!
*häller upp lite Champagne i glasen*
Välkomna alla nya!
*häller upp lite Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 20:05Jocke: Som vanligt med andra ord. (H)
Jocke: Som vanligt med andra ord. (H)
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 20:47Typ nåt åt det hållet
Typ nåt åt det hållet
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 10:50Hej,
mitt namn är badkar så jag lägger mig i utan att ha läst alla inläggen 😉Det låter som att Jocke pratar om passformen, fast mentalt. Typ.
?
Hej,
mitt namn är badkar så jag lägger mig i utan att ha läst alla inläggen 😉
Det låter som att Jocke pratar om passformen, fast mentalt. Typ.
?
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 11:18Håkan: mental passform men där måste ju framförallt det finnas en mental storlek med. För helt krasst är det mentala för litet är det inte intressant, men det kanske är just passformen vad vet jag =)
Håkan: mental passform men där måste ju framförallt det finnas en mental storlek med. För helt krasst är det mentala för litet är det inte intressant, men det kanske är just passformen vad vet jag =)