Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

(t+)

Emelie >> Jag är ny sen ungefär den 1:e juni. Har inte skrivit mycket, utan hinner nätt & jämnt läsa ikapp någon gång då & då. Tror jag som mest kan ha varit delaktig i definitionen av rabarberpaj. Så när du vet det så har du inte missat mer av mig än vad

Martin: Tackar tackar.... Ja, det verkar ju vara väldigt trööögt på den där fronten, att försöka få ihop ett gäng i Malmö - hur svårt kan det vara att enas om en dag? Det känns ju som att någon får ta och styra upp i Malmöitgruppen 😉 Ska se vad jag kan

Lina: Det är rätt knöligt i Göteborg också. Vi kanske skulle mötas på halva vägen? Du kan ju komma och langa vätska åt mig i Halmstad på lördag. 😉

Fredrik: Jag fick en inbjudan att åka till Göteborg. Jag hade gärna åkt men jag jobbar den helgen mina vänner skulle på klick-o-klistra-mässan 🙁
Annars hade jag kunnat hjälpa dig med flaskorna och provsmaka mat 😉

Fredrik: hade gärna langat vätska åt dig - men i helgen har jag andra planer.... 😉

Nej nej nej, inga sådana planer... Det är ju Malmöfestivalen och jag ska vara lite social....

Vi kanske skulle slå ihop Malmö och Göteborgsgrupperna för en stor och t

Hörrni!! Inga FB-dejter när jag är på jobbet! *tittar strängt på*

Nejdå Nina, det skulle vi aaaaaldrig våga *ser lite sådär oskyldig ut*

Nä just det. Menar väl det. *nöjd och belåten med min auktoritet*

(plötsligt hjärnsläpp.... heter det verkligen så??)

Vad bra att du känner dig nöjd & belåten.... det var ju tanken... 😉 kan ju behövas såhär i förkylningstider...
Men, jag tyckte förslaget lät trevligt....