Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 22:13(t+)
(t+)
Quote from Lydia Stoyanova on 18 August 2010, 12:42Emelie >> Jag är ny sen ungefär den 1:e juni. Har inte skrivit mycket, utan hinner nätt & jämnt läsa ikapp någon gång då & då. Tror jag som mest kan ha varit delaktig i definitionen av rabarberpaj. Så när du vet det så har du inte missat mer av mig än vad
Emelie >> Jag är ny sen ungefär den 1:e juni. Har inte skrivit mycket, utan hinner nätt & jämnt läsa ikapp någon gång då & då. Tror jag som mest kan ha varit delaktig i definitionen av rabarberpaj. Så när du vet det så har du inte missat mer av mig än vad
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 17:13Martin: Tackar tackar.... Ja, det verkar ju vara väldigt trööögt på den där fronten, att försöka få ihop ett gäng i Malmö - hur svårt kan det vara att enas om en dag? Det känns ju som att någon får ta och styra upp i Malmöitgruppen 😉 Ska se vad jag kan
Martin: Tackar tackar.... Ja, det verkar ju vara väldigt trööögt på den där fronten, att försöka få ihop ett gäng i Malmö - hur svårt kan det vara att enas om en dag? Det känns ju som att någon får ta och styra upp i Malmöitgruppen 😉 Ska se vad jag kan
Quote from ellen olsson on 18 August 2010, 17:48Lina: Det är rätt knöligt i Göteborg också. Vi kanske skulle mötas på halva vägen? Du kan ju komma och langa vätska åt mig i Halmstad på lördag. 😉
Lina: Det är rätt knöligt i Göteborg också. Vi kanske skulle mötas på halva vägen? Du kan ju komma och langa vätska åt mig i Halmstad på lördag. 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 19:16Fredrik: Jag fick en inbjudan att åka till Göteborg. Jag hade gärna åkt men jag jobbar den helgen mina vänner skulle på klick-o-klistra-mässan 🙁
Annars hade jag kunnat hjälpa dig med flaskorna och provsmaka mat 😉
Fredrik: Jag fick en inbjudan att åka till Göteborg. Jag hade gärna åkt men jag jobbar den helgen mina vänner skulle på klick-o-klistra-mässan 🙁
Annars hade jag kunnat hjälpa dig med flaskorna och provsmaka mat 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 19:33Fredrik: hade gärna langat vätska åt dig - men i helgen har jag andra planer.... 😉
Nej nej nej, inga sådana planer... Det är ju Malmöfestivalen och jag ska vara lite social....
Vi kanske skulle slå ihop Malmö och Göteborgsgrupperna för en stor och t
Fredrik: hade gärna langat vätska åt dig - men i helgen har jag andra planer.... 😉
Nej nej nej, inga sådana planer... Det är ju Malmöfestivalen och jag ska vara lite social....
Vi kanske skulle slå ihop Malmö och Göteborgsgrupperna för en stor och t
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 20:05Hörrni!! Inga FB-dejter när jag är på jobbet! *tittar strängt på*
Hörrni!! Inga FB-dejter när jag är på jobbet! *tittar strängt på*
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 20:11Nejdå Nina, det skulle vi aaaaaldrig våga *ser lite sådär oskyldig ut*
Nejdå Nina, det skulle vi aaaaaldrig våga *ser lite sådär oskyldig ut*
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 20:20Nä just det. Menar väl det. *nöjd och belåten med min auktoritet*
(plötsligt hjärnsläpp.... heter det verkligen så??)
Nä just det. Menar väl det. *nöjd och belåten med min auktoritet*
(plötsligt hjärnsläpp.... heter det verkligen så??)
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 20:24Vad bra att du känner dig nöjd & belåten.... det var ju tanken... 😉 kan ju behövas såhär i förkylningstider...
Men, jag tyckte förslaget lät trevligt....
Vad bra att du känner dig nöjd & belåten.... det var ju tanken... 😉 kan ju behövas såhär i förkylningstider...
Men, jag tyckte förslaget lät trevligt....