Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:18Lucas: Annars får vi väl bjuda in dig som föreläsare på ämnet "Att osingla sig" 😉
Lucas: Annars får vi väl bjuda in dig som föreläsare på ämnet "Att osingla sig" 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:20Ja Linda, vilken jättebra idé!!!! (t+)
Ja Linda, vilken jättebra idé!!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:20Eller så får du fixa träff med La Famillia.
Eller så får du fixa träff med La Famillia.
Quote from Rasmus Olsson on 18 August 2010, 21:20Oj har jag en dejt på gång? Berätta gärna för mig så jag vet.
Aadu, jag är med i Fredrikshof, inte Spårvägen.
Oj har jag en dejt på gång? Berätta gärna för mig så jag vet.
Aadu, jag är med i Fredrikshof, inte Spårvägen.
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:22Linda: Det kan jag ju i så fall ställa upp som ,om det skulle vara fallet:D
Linda: Det kan jag ju i så fall ställa upp som ,om det skulle vara fallet:D
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:22Jag ska ju ner till Gbg i helgen....
Jag ska ju ner till Gbg i helgen....
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:23Lucas, du är väl på min sida iaf? Se till att den däringa dejten blir när jag är hemma. 😉 Jag skyddade ju faktiskt din tavla inatt!! (V)
Lucas, du är väl på min sida iaf? Se till att den däringa dejten blir när jag är hemma. 😉 Jag skyddade ju faktiskt din tavla inatt!! (V)
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:23Ja Bruse stämde du inte träff med Lina och hon bjöd ju in Nina.
Jag räknar det till en dubbeldejt
Ja Bruse stämde du inte träff med Lina och hon bjöd ju in Nina.
Jag räknar det till en dubbeldejt
Quote from Rasmus Olsson on 18 August 2010, 21:24Du mena sååååå
Du mena sååååå
Quote from Fredric Lagerström on 18 August 2010, 21:24Ja ok. Då vet jag Bruse. Men jag tänkte på spårvagnarna i Prag osv.
Ja ok. Då vet jag Bruse. Men jag tänkte på spårvagnarna i Prag osv.