Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:25Nina: vilken dejt???.... tror du yrar lite nu - det är säkert förkylningen och lite feber som gör dig lite vimsig.... 😉
Nina: vilken dejt???.... tror du yrar lite nu - det är säkert förkylningen och lite feber som gör dig lite vimsig.... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 18 August 2010, 21:25Spårvagnar, öl, museum, metro, bergbanor. Vilket eldorado!
Spårvagnar, öl, museum, metro, bergbanor. Vilket eldorado!
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:25Nina: Baraa för ditt skydd, så ser jag till att hålla inne med alla träffar tills du är hemma 😉
Nina: Baraa för ditt skydd, så ser jag till att hålla inne med alla träffar tills du är hemma 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:26Bra Lucas, vi kommer sitta som tända ljus med pennor och papper i högsta hugg 😀
Bra Lucas, vi kommer sitta som tända ljus med pennor och papper i högsta hugg 😀
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:28😀
😀
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:34Lina: Vilken dejt???? Hahaha!!! Jag har inte feber vad jag vet. Möjligen kan jag har ätit för många halstabletter och rosa Panodil. 😉
Lina: Vilken dejt???? Hahaha!!! Jag har inte feber vad jag vet. Möjligen kan jag har ätit för många halstabletter och rosa Panodil. 😉
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 16:30Hej!
Jag får väl kalla mig ny - vare sig som singel eller träningsintresserad, men väl i forumet här.
38 år ung, 190 på höjdskalan och runt 86 på vågen. Kallar Uppsala för hemmavid - född, uppvuxen och studerad i stan.
Träningsmässigt håller jag mig ti
Hej!
Jag får väl kalla mig ny - vare sig som singel eller träningsintresserad, men väl i forumet här.
38 år ung, 190 på höjdskalan och runt 86 på vågen. Kallar Uppsala för hemmavid - född, uppvuxen och studerad i stan.
Träningsmässigt håller jag mig ti
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 17:46BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-signs060.gif
EDIT: wow, jag fixade en bild - woohoo.... 😉
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-signs060.gif
EDIT: wow, jag fixade en bild - woohoo.... 😉
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 17:55VÄLKOMMEN PETER!
Va beredd på allt när du kommit hit, här är vi inte knussliga utan pratar om det mesta som gått bra eller inte så bra som vi tänkt oss.
Vi är alla bäst, snabbt och snyggast 😉Lina: cool smiley. Blir lite avundsjuk...... 🙁
VÄLKOMMEN PETER!
Va beredd på allt när du kommit hit, här är vi inte knussliga utan pratar om det mesta som gått bra eller inte så bra som vi tänkt oss.
Vi är alla bäst, snabbt och snyggast 😉
Lina: cool smiley. Blir lite avundsjuk...... 🙁
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 18:06Ja, Peter, här gäller det att hänga med i svängarna - det går fort, väldigt fort 😉
Men, du är så välkommen!
Ja, Peter, här gäller det att hänga med i svängarna - det går fort, väldigt fort 😉
Men, du är så välkommen!