Quote from Lydia Stoyanova on 22 August 2010, 15:08Välkommen Peter!
Bruse >> Vad har du fått för bild av Peter? Bilden jag fick var först lite svårtydd, eftersom jag läste fel & tyckte det stod att han varken var singel eller träningsintresserad.
Välkommen Peter!
Bruse >> Vad har du fått för bild av Peter? Bilden jag fick var först lite svårtydd, eftersom jag läste fel & tyckte det stod att han varken var singel eller träningsintresserad.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:30Välkommen Peter =)
Välkommen Peter =)
Quote from Rasmus Olsson on 22 August 2010, 19:28Martin, du ser ju ut som en solstråle själv.
Martin, du ser ju ut som en solstråle själv.
Quote from Maria Erkisson on 23 August 2010, 21:01Nytillskott!
39 år
180 cm
88 kg, minskandeHos mig står det en räser i köket,äger även en MTB, tror i allafall att jag nästan kan kalla mig cyklist.(#) Är ordinerad motion, därför fb, fast vem borde inte vara det? Har dessutom en massör som jagar mig a
Nytillskott!
39 år
180 cm
88 kg, minskande
Hos mig står det en räser i köket,äger även en MTB, tror i allafall att jag nästan kan kalla mig cyklist.(#) Är ordinerad motion, därför fb, fast vem borde inte vara det? Har dessutom en massör som jagar mig a
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 21:02Välkommen Fredrik!
Kul med lite fler Malmöiter 🙂
Välkommen Fredrik!
Kul med lite fler Malmöiter 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 21:09Välkommen Fredrik!! 😀 Här kommer du trivas. 😉
Välkommen Fredrik!! 😀 Här kommer du trivas. 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 21:11Välkommen Fredrik! Behåll stövlarna på och slå dig ner hos oss så kommer din namne snart med lite bubbel 🙂
Välkommen Fredrik! Behåll stövlarna på och slå dig ner hos oss så kommer din namne snart med lite bubbel 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 21:33Välkommen Fredrik!
Gör dig av med cyklarna i vardagsrummet, så kan du få plats med någon trevlig funbeatare/funbeatska istället;)
Välkommen Fredrik!
Gör dig av med cyklarna i vardagsrummet, så kan du få plats med någon trevlig funbeatare/funbeatska istället;)
Quote from Rasmus Olsson on 23 August 2010, 21:35Helena, jag kan intyga att det får plats sex i vardagsrummet och en funbeaterska i sängen.
Helena, jag kan intyga att det får plats sex i vardagsrummet och en funbeaterska i sängen.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 21:50Bruse: Är det någon cykelvariant på "Bättre en fågel i handen..."? Bättre sex cyklar i hallen än en funbeaterska i sängen?
Bruse: Är det någon cykelvariant på "Bättre en fågel i handen..."? Bättre sex cyklar i hallen än en funbeaterska i sängen?