Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 15:14ettusenett
ettusentvå
ettusentrehej Bruse
😉
ettusenett
ettusentvå
ettusentre
hej Bruse
😉
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 15:16Jag lade upp bollarna rätt bra när jag spelade beachvolley också (H)
Jag lade upp bollarna rätt bra när jag spelade beachvolley också (H)
Quote from Rasmus Olsson on 2 September 2010, 15:21Nej Katarina.
Hej Håkan!
Ursäkta förseningen, men jag JOBBAR! Försöker komma åt en skrivare i Köpenhamn.
Nej Katarina.
Hej Håkan!
Ursäkta förseningen, men jag JOBBAR! Försöker komma åt en skrivare i Köpenhamn.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 15:25Nej? Du vet väl inte hur bra jag var på beachvolley? *förnärmad*
Nej? Du vet väl inte hur bra jag var på beachvolley? *förnärmad*
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 15:26Håkan: Kan du lukta dig till Bruses inlägg eller vad är det frågan om? 😉
Håkan: Kan du lukta dig till Bruses inlägg eller vad är det frågan om? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 2 September 2010, 15:28Håkan har ett brusefilter i sin ajfön.
Håkan har ett brusefilter i sin ajfön.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 15:29Ahaaaa! 😀
Ahaaaa! 😀
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 18:58Tack för välkomnandet! (Sätter mig i soffan med galoscherna på...)
Katarina, vad sägs om morotskaka? Söt men ändå lite nyttig (morötter ju), och så lite glasyr uppe på för att glänsa lite extra 😉
Eller för att dölja den begynnande flinten hehe
Tack för välkomnandet! (Sätter mig i soffan med galoscherna på...)
Katarina, vad sägs om morotskaka? Söt men ändå lite nyttig (morötter ju), och så lite glasyr uppe på för att glänsa lite extra 😉
Eller för att dölja den begynnande flinten hehe
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 23:23Välkommen alla nya. Hoppas att ni trivs men inte för bra 😉
Välkommen alla nya. Hoppas att ni trivs men inte för bra 😉
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 07:26AppAppApp nykomlingsLotta där. Morotskakan är ju MIN Mr Right. 😉
men eftersom du är ny ska du få det här med bakverk och män förklarat för dig direkt (och somliga tycks ju ändå behöva en rep.kurs så...)
Män i ålder
~upp till 25 = sockervadd. Söta, men
AppAppApp nykomlingsLotta där. Morotskakan är ju MIN Mr Right. 😉
men eftersom du är ny ska du få det här med bakverk och män förklarat för dig direkt (och somliga tycks ju ändå behöva en rep.kurs så...)
Män i ålder
~upp till 25 = sockervadd. Söta, men