Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Ja champangen va riktigt fin! O jäklar vilket party det blev sen! Med hångel-orgie i soffan!

O alla var där! 😉

Daniel >> (t+) Precis som det ska vara då

Kat: Man måste ju inte bara välja på dem över 40 eller de under 25. Det finns ju så mycket smaskens däremellan. Goooda (blåbärs?)muffins och Mmmmmmm Rabarberpaj! BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-sex023.gif

Chokladmuffins då, var hamnar man då? Fast jag äter inte sötsaker längre (#)

Jag är varken söt eller smaskig. Mer lite sträv, torr, bitter och en lätt eftersmak av visdom och klokhet, som en vällagrad whisky. Varsågod och smaka!

Kat: Alla muffins är mellan 35 och 40, jag bara föredrar blåbär (eller möjligen hallon) personligen.

Gillar nog ändå rabarberpaj bäst - med vaniljsås *mmmm*. Nu blev jag hungrig på riktigt.

Det var ju det jag sa Kat, mmmmmm, rabarberpaj! (H:)
(och män mellan 30 och 35 går inte av för hackor de heller, sådeså! (H) )

Om karlar mellan 30-35 inte är varken muffins, pizzor, kladdkakor eller sockervadd, vad är de då? *klurar på vilken sötsak jag missat*

Nä, det här går inte. Måste sluta prata mat, det är alldeles för nära lunch för att jag ska klara det. Bara 55 min kvar

Jösses Kat? Blodsockerfall deluxe på dig idag eller? 😉
Det ÄR ju männen mellan 30 och 35 som är rabarberpaj... jag bara menade att de som faktiskt går att äta och de man bara vill äta upp.. funkar lika bra för mig. (H)