Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 21:13Välkommen Daniel!
Oj, en singelklunga på VR.... ? Ähm, jag siktar på tjejklassikern nästa år så det vet jag inte om det går så bra. Jag vet inte om det kommer att gå bra överhuvudtaget med tjejkl. Nä, men jag går gärna på kondis 😉
Välkommen Daniel!
Oj, en singelklunga på VR.... ? Ähm, jag siktar på tjejklassikern nästa år så det vet jag inte om det går så bra. Jag vet inte om det kommer att gå bra överhuvudtaget med tjejkl. Nä, men jag går gärna på kondis 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 21:18Cam, åhh du går i samma galna tankar.. fast jag tänkte inte göra tjejvarianten. Har som fel förutsättningar för det. Fast jag har absolut inga förutsättningar för den vanliga heller. Så jag tror vi kör på kondis istället! 🙂
Cam, åhh du går i samma galna tankar.. fast jag tänkte inte göra tjejvarianten. Har som fel förutsättningar för det. Fast jag har absolut inga förutsättningar för den vanliga heller. Så jag tror vi kör på kondis istället! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 21:27Du har några år på dig Daniel att ta klassikern
*Camilla klappar vänligt Daniel på huvudet*Och förresten, jag skulle bara hänga med på Tjejvasan men har också köpt våtdräkt och provkört flera cyklar.
Du har några år på dig Daniel att ta klassikern
*Camilla klappar vänligt Daniel på huvudet*
Och förresten, jag skulle bara hänga med på Tjejvasan men har också köpt våtdräkt och provkört flera cyklar.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 21:35Men det är ju så att alla pratar om 30års kriser hit o dit. Jag har lite ont om det men tänkte att jag skulle ju kunna hitta på något galet att göra bara för skojs skull så eftersom jag redan planerat in VR så tänkte jag att klassikern borde ju gå =)
Men det är ju så att alla pratar om 30års kriser hit o dit. Jag har lite ont om det men tänkte att jag skulle ju kunna hitta på något galet att göra bara för skojs skull så eftersom jag redan planerat in VR så tänkte jag att klassikern borde ju gå =)
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 21:39Jag tror minsann att du har kommit till rätt ställe: här pratar vi om alla kriser, inte bara ålderskriser, här pågår mycket galet och en massa skoj. Och vi säger nog ofta "det är klart det går" om allt annat 🙂
Jag tror minsann att du har kommit till rätt ställe: här pratar vi om alla kriser, inte bara ålderskriser, här pågår mycket galet och en massa skoj. Och vi säger nog ofta "det är klart det går" om allt annat 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 21:42välkommen Z Daniel 🙂
Jag är också jätte sugen på klassikern (tjejklassikern,) kan någon ge bidrag:_) fanns tydligen ingen student rabbat där inte 🙁 😉
välkommen Z Daniel 🙂
Jag är också jätte sugen på klassikern (tjejklassikern,) kan någon ge bidrag:_) fanns tydligen ingen student rabbat där inte 🙁 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 21:52själv har jag tidig 30 års kris
själv har jag tidig 30 års kris
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 23:15Jag hade ingen 30-årskris, däremot en 29-årskris. Men det kanske är samma sak egentligen??
Jag hade ingen 30-årskris, däremot en 29-årskris. Men det kanske är samma sak egentligen??
Quote from ellen olsson on 1 September 2010, 23:19Enligt Arne Anka så är det "samma jävla kris hela tiden". 😉
Enligt Arne Anka så är det "samma jävla kris hela tiden". 😉
Quote from Rasmus Olsson on 1 September 2010, 23:23Välkommen!
Katarina, går du inte igång på tajt lycra?
Daniel, jag anmälde mig till Vättern redan 12 augusti. Vissa får vara med tidigt.
Välkommen!
Katarina, går du inte igång på tajt lycra?
Daniel, jag anmälde mig till Vättern redan 12 augusti. Vissa får vara med tidigt.