Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 19:52Är det någon skillnad på att ha kondis och att gå på kondis, alltså? 🙂
Är det någon skillnad på att ha kondis och att gå på kondis, alltså? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 19:54Nä, om man ska tro vad som skrivs i vissa trådar så är mazariner en absolut nödvändighet för att uppnå resultat. Så kondis är nog samma sak som att gå på kondis...
Nä, om man ska tro vad som skrivs i vissa trådar så är mazariner en absolut nödvändighet för att uppnå resultat. Så kondis är nog samma sak som att gå på kondis...
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 19:56Skönt, då kan jag gå på kondis istället för att cykla med gott(!) samvete 😀
Skönt, då kan jag gå på kondis istället för att cykla med gott(!) samvete 😀
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 19:56Och kladdkakor *mums*
Och kladdkakor *mums*
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 20:00Trodde du var ute efter ngn under 40, Katarina...?
Trodde du var ute efter ngn under 40, Katarina...?
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 20:18Jaha, håller man till över 40 då. Sockervadd i så fall? Fast det har jag aldrig varit förtjust i, det knastrar mellan tänderna så värst.
Jaha, håller man till över 40 då. Sockervadd i så fall? Fast det har jag aldrig varit förtjust i, det knastrar mellan tänderna så värst.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 20:29Har man långt till kondis kan man få kondis av att gå på kondis. . .
Har man långt till kondis kan man få kondis av att gå på kondis. . .
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 20:44Välkommen hit Daniel! Tror att det är bra med kondis av båda sorterna. När man tränar kan man ju äta en massa godsaker, himla bra!
Välkommen hit Daniel! Tror att det är bra med kondis av båda sorterna. När man tränar kan man ju äta en massa godsaker, himla bra!
Quote from Lydia Stoyanova on 1 September 2010, 20:48Välkomna, Fredrik & Daniel!
Välkomna, Fredrik & Daniel!
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 20:56Gunilla, Ja men precis! Finns ett cafe (nästan som kondis) några mil ifrån mig som har sanslöst god chocolate chip cheescake. Det funkar väldigt bra att kombinera den med cykeln 🙂
Gunilla, Ja men precis! Finns ett cafe (nästan som kondis) några mil ifrån mig som har sanslöst god chocolate chip cheescake. Det funkar väldigt bra att kombinera den med cykeln 🙂