Quote from Rasmus Olsson on 1 September 2010, 23:24Ehup, Lotta M! Har jag missat dig eller har du bara trillat in lite obemärkt? Vill du ha det legendariska raggningsmejlet eller klarar du dig utan?
Ehup, Lotta M! Har jag missat dig eller har du bara trillat in lite obemärkt? Vill du ha det legendariska raggningsmejlet eller klarar du dig utan?
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 23:52Bruse, om du var på din vakt i slutet av januari förra året så kanske du såg min presentation! (Fick själv leta en stund först innan jag hittade den.) Nånstans på sida 15 🙂
Skriver inte så ofta här inne, men det händer!
Raggningsmailet klarar jag mi
Bruse, om du var på din vakt i slutet av januari förra året så kanske du såg min presentation! (Fick själv leta en stund först innan jag hittade den.) Nånstans på sida 15 🙂
Skriver inte så ofta här inne, men det händer!
Raggningsmailet klarar jag mi
Quote from Rasmus Olsson on 1 September 2010, 23:53Ska vi hångla?
Ska vi hångla?
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 07:28jag har inte heller fyllt 30 än..
jag har inte heller fyllt 30 än..
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 07:35Daniel Z >> Välkommen !! Tag plats i soffan så kommer Fredrik med lite gott !
Lotta M >> Välkommen tillbaka då.. Sätt dig brevid Daniel så får även du lite gott
Fredrik >> Vad har hänt ?? Hur i hela friden kan du låta dem vänta så länge på välkomst d
Daniel Z >> Välkommen !! Tag plats i soffan så kommer Fredrik med lite gott !
Lotta M >> Välkommen tillbaka då.. Sätt dig brevid Daniel så får även du lite gott
Fredrik >> Vad har hänt ?? Hur i hela friden kan du låta dem vänta så länge på välkomst d
Quote from ellen olsson on 2 September 2010, 07:36Micke: Daniel har redan fått. Det är du som inte hänger med!
*häller upp Champagne åt Lotta*
Micke: Daniel har redan fått. Det är du som inte hänger med!
*häller upp Champagne åt Lotta*
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 07:38Micke, har du John Blund-pulver kvar i ögonen?????
Fredrik var bland de först och champagnen tog slut redan i går kväll 😉 Ja, den flaskan han öppnade då, annars var det vin han köpt förutom OST.......
väntar på ostbilden
Micke, har du John Blund-pulver kvar i ögonen?????
Fredrik var bland de först och champagnen tog slut redan i går kväll 😉 Ja, den flaskan han öppnade då, annars var det vin han köpt förutom OST.......
väntar på ostbilden
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 07:50Fredrik >> Sorry !! Lite för mycket grus kvar i ögonen ...
Camilla >> Såg det nu och ändå tyckte jag att jag gick igenom tråden ordentligt .. .
*går å vaskar ögonen en gång till *
Fredrik >> Sorry !! Lite för mycket grus kvar i ögonen ...
Camilla >> Såg det nu och ändå tyckte jag att jag gick igenom tråden ordentligt .. .
*går å vaskar ögonen en gång till *
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 07:52Lotta: Eftersom jag inte var här i januari säger jag välkommen till dig också! 🙂
Lotta: Eftersom jag inte var här i januari säger jag välkommen till dig också! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 10:13Oj dubbel post..
Oj dubbel post..