Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 18:19Welcome Daniel Z...
Hm, vem ska nu heta Zäta? Håkan eller Daniel? 😉
Welcome Daniel Z...
Hm, vem ska nu heta Zäta? Håkan eller Daniel? 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 18:23Välkommen Daniel! Eftersom du verkar ha följt oss så vet du att vi dryftar allt från hjärtesorg till extremt banala saker (som cyklar och sånt konstigt).
Välkommen Daniel! Eftersom du verkar ha följt oss så vet du att vi dryftar allt från hjärtesorg till extremt banala saker (som cyklar och sånt konstigt).
Quote from ellen olsson on 1 September 2010, 18:29Välkommen Daniel! Cyklar är inte banalt. *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen Daniel! Cyklar är inte banalt. *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 18:30Okej, fel ord - tråkiga då (sadlar, pedaler och bredden på styren får inte igång mig i alla fall). 😉
Okej, fel ord - tråkiga då (sadlar, pedaler och bredden på styren får inte igång mig i alla fall). 😉
Quote from ellen olsson on 1 September 2010, 18:32Nej, sådana diskussioner är kanske inte så upphetsande alla gånger. 🙂
Nej, sådana diskussioner är kanske inte så upphetsande alla gånger. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 18:51Meh, jag väntade mig mer mothugg. Nu framstår ju jag som världens taskmört... (#) Du är för snäll Fredrik.
Meh, jag väntade mig mer mothugg. Nu framstår ju jag som världens taskmört... (#) Du är för snäll Fredrik.
Quote from ellen olsson on 1 September 2010, 18:55Jag kan bara vara mig själv. 🙂
Du är absolut ingen taskmört, men om du vill kan jag kalla dig det. 😉
Jag kan bara vara mig själv. 🙂
Du är absolut ingen taskmört, men om du vill kan jag kalla dig det. 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 19:06Välkommen Daniel! Om du smyghängt här inne ett tag så var det väl hög tid att skriva! Bubbel har du ju redan fått så det är bara att behålla stövlarna på och slå sig ner. Se nu till att inte bli alltför långvarig 😉
Menar du förresten att man måste ha ko
Välkommen Daniel! Om du smyghängt här inne ett tag så var det väl hög tid att skriva! Bubbel har du ju redan fått så det är bara att behålla stövlarna på och slå sig ner. Se nu till att inte bli alltför långvarig 😉
Menar du förresten att man måste ha ko
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 19:48Vilket mottagande! =)
Cyklar är faktiskt högst o-banala saker. Appropådet, FB-Singel-klunga på vr2011? =)
Vilket mottagande! =)
Cyklar är faktiskt högst o-banala saker. Appropådet, FB-Singel-klunga på vr2011? =)
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 19:49Linda: Ja man måste ha och behålla efter man passerat 30 =)
Linda: Ja man måste ha och behålla efter man passerat 30 =)