Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 21:29Annika då kan ju du och Aadu träffas, ni bor ju nästan grannar 😉
och välkommen hit 🙂
Annika då kan ju du och Aadu träffas, ni bor ju nästan grannar 😉
och välkommen hit 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 21:36Välkommen hit Annika!
Ser att matchmaking sätter igång direkt 🙂
Välkommen hit Annika!
Ser att matchmaking sätter igång direkt 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 22:25Välkomna Cathy och Annika!
Välkomna Cathy och Annika!
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 09:42Sorry HenrUk, det gäller bara för den som har någon närboende fb-singel.
(det där med matchmakingen alltså...)
Sorry HenrUk, det gäller bara för den som har någon närboende fb-singel.
(det där med matchmakingen alltså...)
Quote from Andras Matolcsy on 13 October 2010, 11:02Det var inte så hemskt att ta på sig stövlarna, sjunka ner i soffan och dricka bubbel som jag trodde
Stannar nog här ett tag och njuter...
Det var inte så hemskt att ta på sig stövlarna, sjunka ner i soffan och dricka bubbel som jag trodde
Stannar nog här ett tag och njuter...
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 11:06Annika >> (t+)
Annika >> (t+)
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 12:37Vi gillar trängsel 😉 och slipper trängselavgift 😀
Vi gillar trängsel 😉 och slipper trängselavgift 😀
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 20:41Dags att väcka liv i denna tråden igen...
Bor vid havet i Uddevalla och har mina två små barn varannan vecka. Är passionerad havspaddlare som älskar att paddla långt, men har för tillfället snöat in ganska rejält på terränglöpning (som en effekt av en bl
Dags att väcka liv i denna tråden igen...
Bor vid havet i Uddevalla och har mina två små barn varannan vecka. Är passionerad havspaddlare som älskar att paddla långt, men har för tillfället snöat in ganska rejält på terränglöpning (som en effekt av en bl
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 20:44Bättre sent än aldrig...Välkommen!
Bättre sent än aldrig...Välkommen!
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 20:46Jag och Leif har inte riktigt samma bok- och filmsmak men en kille som har vett att älska sina skor är en bra kille.
Jag och Leif har inte riktigt samma bok- och filmsmak men en kille som har vett att älska sina skor är en bra kille.