Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 07:20Cathy >> Välkommen & God Morgon !!!
Cathy >> Välkommen & God Morgon !!!
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 07:26Välkommen Cathy 🙂
Välkommen Cathy 🙂
Quote from Andras Matolcsy on 12 October 2010, 16:18Det är väl lika bra att jag erkänner...
Hej jag heter Annika, 44 år och är singel
Bor i den vackra staden Kungälv strax norr om Göteborg.
Där finns det fina vägar man kan cykla på och nära till havet där man segla, paddla kajak och simma. Vad mer kan man
Det är väl lika bra att jag erkänner...
Hej jag heter Annika, 44 år och är singel
Bor i den vackra staden Kungälv strax norr om Göteborg.
Där finns det fina vägar man kan cykla på och nära till havet där man segla, paddla kajak och simma. Vad mer kan man
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 16:25Välkommen Annika!
Du _är_ speciell! 🙂
Välkommen Annika!
Du _är_ speciell! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 16:27Tjena Annika och välkommen 🙂
Tjena Annika och välkommen 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 16:59Välkommen Annika! Varsågod att ta plats i vårt förträffliga singelträsk. Behåll stövlarna på bara när du klafsar in. Fredrik kommer snart med lite välkomstbubbel! 🙂
Välkommen Annika! Varsågod att ta plats i vårt förträffliga singelträsk. Behåll stövlarna på bara när du klafsar in. Fredrik kommer snart med lite välkomstbubbel! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 17:04Välkommen, det är bara att babbla på!
Välkommen, det är bara att babbla på!
Quote from ellen olsson on 12 October 2010, 17:08Välkommen Annika! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen Annika! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 17:54Välkommen alla nya. Säger som vanligt: Hoppas ni kommer trivas (men inte för bra) 🙂
Välkommen alla nya. Säger som vanligt: Hoppas ni kommer trivas (men inte för bra) 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 21:25Välkomna alla nya!
Annika, vad skoj med en Kungälvsbrud till! Är du härifrån från början? Själv är jag nyinflyttad från Trollhättan sedan i somras....
Välkomna alla nya!
Annika, vad skoj med en Kungälvsbrud till! Är du härifrån från början? Själv är jag nyinflyttad från Trollhättan sedan i somras....