Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 10:58Välkommen 🙂
Välkommen 🙂
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 12:12Ojoj, vad mycket mysiga trevliga singlar det trillar in när jag varit sommarupptagen! Är det någon som är hångelsugen, så passa på. Mina lagerboxar är relativt rena just nu.
Ojoj, vad mycket mysiga trevliga singlar det trillar in när jag varit sommarupptagen! Är det någon som är hångelsugen, så passa på. Mina lagerboxar är relativt rena just nu.
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 12:47Ja, nu har du en del att ta igen efter din inaktiva tid HSS 11 😉
Ja, nu har du en del att ta igen efter din inaktiva tid HSS 11 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 13:07Vet ju inte vem HSS 11 e juu. Man/kvinna ?? vad ? hihi
ORKA leta i tråden efter presentation 😉
Vet ju inte vem HSS 11 e juu. Man/kvinna ?? vad ? hihi
ORKA leta i tråden efter presentation 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 13:19Här är jag 🙂
Här är jag 🙂
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 13:39Jörgen: Kan du inte se det på formerna?!
Jörgen: Kan du inte se det på formerna?!
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 14:15Åh kära nån, är jag okänd? Ja, jag får väl beskylla mig själv.
Jag är en liten blå spårvagn född i Västerås 1903 men levt hela mitt aktiva liv i Helsingborg, men då som nummer 17. Blev omnumrerad till elva och är numera pensionerad och bor i Malmköping.
Åh kära nån, är jag okänd? Ja, jag får väl beskylla mig själv.
Jag är en liten blå spårvagn född i Västerås 1903 men levt hela mitt aktiva liv i Helsingborg, men då som nummer 17. Blev omnumrerad till elva och är numera pensionerad och bor i Malmköping.
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 14:15Ojoj, blir så till mig att jag stammar! 😀
Ojoj, blir så till mig att jag stammar! 😀
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 14:41(t+) HSS 11
(t+) HSS 11
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 21:48Tjej, 28, allmänt knäpp och dampig. Jobbar deltid, pluggar deltid. Tränar "bort" överskottsenergin... hahah funkar sådär (fråga mina kollegor) Borde köpa tröjan: Skapa lugn och ro på ditt arbete, stanna hemma (hv)! Älskar jul, påsk, midsommar och allahelg
Tjej, 28, allmänt knäpp och dampig. Jobbar deltid, pluggar deltid. Tränar "bort" överskottsenergin... hahah funkar sådär (fråga mina kollegor) Borde köpa tröjan: Skapa lugn och ro på ditt arbete, stanna hemma (hv)! Älskar jul, påsk, midsommar och allahelg