Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 22:19Hallå och välkommen!
Kan det vara så att WoW har tagit (och kanske tar) en del tid i anspråk??
Hallå och välkommen!
Kan det vara så att WoW har tagit (och kanske tar) en del tid i anspråk??
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 22:32Henrik: Nu ska vi se här, först var det WoW, sedan Age of Conan, sedan WoW igen, därefter Warhammer Online, därefter kom AION och sedan vart det en månad WoW och nu har jag börjat träna igen samtidigt som jag spelar lite casual FFXIV (kanske 3-6 timmar i
Henrik: Nu ska vi se här, först var det WoW, sedan Age of Conan, sedan WoW igen, därefter Warhammer Online, därefter kom AION och sedan vart det en månad WoW och nu har jag börjat träna igen samtidigt som jag spelar lite casual FFXIV (kanske 3-6 timmar i
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 22:42*låtsas förstå vad killarna pratar om* Får man regga sånt som träning?! 😉
*låtsas förstå vad killarna pratar om* Får man regga sånt som träning?! 😉
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 22:44Online-datorspel. Sådant där som man bör hålla sig undan ifrån om man vill göra NÅT annat på sin fritid, eftersom de har en tendens att ta upp all tillgänglig tid och lite till. Om jag ska gå efter kollegor. 🙂
Online-datorspel. Sådant där som man bör hålla sig undan ifrån om man vill göra NÅT annat på sin fritid, eftersom de har en tendens att ta upp all tillgänglig tid och lite till. Om jag ska gå efter kollegor. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 22:45Mus träning Linda 😉
Observera dock att jag inte spelar, ville bara föreslå vad dom kan regga det som...
Mus träning Linda 😉
Observera dock att jag inte spelar, ville bara föreslå vad dom kan regga det som...
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 22:47Se där, ja. Varit på det mesta alltså 🙂
Själv så är jag gammal WoW-räv, men lade ner i början av sommaren. Känns väldigt bra, men visst kan suget dyka upp emellanåt - speciellt när man kollar alla nyheter om Cataclysm!
I somras så var ju cykeln en lysand
Se där, ja. Varit på det mesta alltså 🙂
Själv så är jag gammal WoW-räv, men lade ner i början av sommaren. Känns väldigt bra, men visst kan suget dyka upp emellanåt - speciellt när man kollar alla nyheter om Cataclysm!
I somras så var ju cykeln en lysand
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 22:50Har lagt 4år av mitt liv på att driva och utveckla 4st privata wow servrar så jagnhar fått nog för resten av mitt liv 😉
BILD:http://www.addemoticons.com/emoticon/animated/AddEmoticons04269.gif
Har lagt 4år av mitt liv på att driva och utveckla 4st privata wow servrar så jagnhar fått nog för resten av mitt liv 😉
BILD:http://www.addemoticons.com/emoticon/animated/AddEmoticons04269.gif
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 22:51Det var fasen! Jo, då har du ju fått din beskära del 🙂
Det var fasen! Jo, då har du ju fått din beskära del 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 22:54Jörgen: Hahaha 😀 *försöker se impad ut*
Jörgen: Hahaha 😀 *försöker se impad ut*
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 23:48Linda (t+) HA ha ha
Linda (t+) HA ha ha