Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 23:13Ska nog inte ta och vända på mina siffror. Folk skulle nog tycka att jag vore väldigt stor för min ålder... (30) 😉
Finns det ingen här inne som bor i Växjötrakten? Behöver någon att öva med när det gäller tio-dansen jag börjat på. Vals och chacha är de
Ska nog inte ta och vända på mina siffror. Folk skulle nog tycka att jag vore väldigt stor för min ålder... (30) 😉
Finns det ingen här inne som bor i Växjötrakten? Behöver någon att öva med när det gäller tio-dansen jag börjat på. Vals och chacha är de
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 23:21Hmm tror jag bor närmst 😉 Har 9mil till Växjö och mina dans skills är väl inte dom bästa.. Möjligt här finns andra som bor närmre men tror inte det..
Hmm tror jag bor närmst 😉 Har 9mil till Växjö och mina dans skills är väl inte dom bästa.. Möjligt här finns andra som bor närmre men tror inte det..
Quote from ellen olsson on 2 October 2010, 11:28Lotta: Växjö ligger lite avigt till och det börjar bli svårt att hinna dit på en dag om man vill slippa cykla i mörker. 😉 Jag lovar dock att ställa upp om jag har vägarna förbi eller om du skulle ha vägarna förbi Göteborg och Mölndal. Det är kul att dans
Lotta: Växjö ligger lite avigt till och det börjar bli svårt att hinna dit på en dag om man vill slippa cykla i mörker. 😉 Jag lovar dock att ställa upp om jag har vägarna förbi eller om du skulle ha vägarna förbi Göteborg och Mölndal. Det är kul att dans
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 11:35Är det verkligen i muskelminnet dansen borde sitta??
Är det verkligen i muskelminnet dansen borde sitta??
Quote from ellen olsson on 2 October 2010, 11:51Helena: Om det ska se snyggt ut så vill det till att man använder alla musklerna på rätt sätt. Jag har lagt många timmar på att öva på att sätta ner fötterna på rätt sätt i olika danser...
Helena: Om det ska se snyggt ut så vill det till att man använder alla musklerna på rätt sätt. Jag har lagt många timmar på att öva på att sätta ner fötterna på rätt sätt i olika danser...
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 21:18Tänkte hänga på här då.
Varit medlem på Funbeat sedan Januari 2007 men inte inloggad sedan sommaren 2007 ungefär (i tid med att jag la träningen på hyllan).
Freddie är jag döpt till (alla brukar få för sig att det självklart är Fredrik), 25år och 182cm
Tänkte hänga på här då.
Varit medlem på Funbeat sedan Januari 2007 men inte inloggad sedan sommaren 2007 ungefär (i tid med att jag la träningen på hyllan).
Freddie är jag döpt till (alla brukar få för sig att det självklart är Fredrik), 25år och 182cm
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 21:28Välkommen Freddie, det finns plats i soffan åt dig med, iaf ett tag med tanke på all den där styrketräningen.. 😉
Du vet väl själv vad för träning du mår bra av men om man får komma med input så vill jag nog föreslå ett och annat konditionspass under
Välkommen Freddie, det finns plats i soffan åt dig med, iaf ett tag med tanke på all den där styrketräningen.. 😉
Du vet väl själv vad för träning du mår bra av men om man får komma med input så vill jag nog föreslå ett och annat konditionspass under
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 21:30Välkommen Freddie! Behåll stövlarna på och klafsa ner dig i vårt singelträsk. Snart kommer nog Fredrik med lite bubbel också 🙂
Välkommen Freddie! Behåll stövlarna på och klafsa ner dig i vårt singelträsk. Snart kommer nog Fredrik med lite bubbel också 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 21:54Welcome!
Welcome!
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 21:56Tackar så mycket. Ska leta fram stövlarna. 🙂
Kalle: Jo, jag vet att jag saknar nått väldigt viktigt. Tidigare byggde jag kondition genom Power Box och Spinning. Tanken är 6 veckor styrka och 1 vecka vila. Vila för mig är en vecka där jag ska försöka kö
Tackar så mycket. Ska leta fram stövlarna. 🙂
Kalle: Jo, jag vet att jag saknar nått väldigt viktigt. Tidigare byggde jag kondition genom Power Box och Spinning. Tanken är 6 veckor styrka och 1 vecka vila. Vila för mig är en vecka där jag ska försöka kö