Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Johanna >> Välkommen !!

Ser att du redan har hittat en plats och att Fredrik hann före mig (H)

Välkommen Johanna! Smart åldersknep! 😀 Behåll stövlarna på när du slår dig ner här vet jag, kan bli klafsigt i singelträsket 😉 Fast ikväll får du kanske ta dansskorna istället om du ska ut på stan och slå runt?!

Jag ska som sagt ut med en god vän (osin

Hej och välkommen Johanna!

Jag tog mig i kragen och presenterade mig själv igår, och jag har fortfarande kvar en skvätt champagne i glaset - så skål på dig 🙂

Katarina P: Jag skrev ju att jag inte fattade vad hon menade... var inte meningen som ett påhopp eller dålig stämning... försökte vara tydlig med att poängtera det eftersom det verkar vara så jag uppfattas här.

Välkommen Johanna.

Tack för alla välkomnanden! (Ingen nämd, ingen glömd...)

Jag känner redan av den härliga värmen... Kanske behövs det införskaffas fler soffor så vi slipper trängas så? ...fast det är ju mysigt också förstås.. 🙂

Gällande kvällen, tack för alla trevliga

Linda, ska du köra samma åldersknep att vända på siffrorna? 😉 (Ja, jag har koll)

Edit: Jag tror inte det skulle funka så bra för mig dock... Och välkommen Johanna!

...glömde också säga tack för champagnen, den smakar gott såhär på fredagseftermiddagen! 🙂 ...det verkar vara äkta vara också?

Skål på er alla! 🙂

Johanna: Bara att du hör av dig i så fall 🙂

Mattias: Nja... funkar ju inte för mig riktigt så jag nöjer mig med att säga att jag är tjugotolv! 😉

Va?? Blev jag 83 nu??? Det tror jag ingen går på? De brukar se tillräckligt chockade ut över att jag är över 30 över huvud taget....

Björn: Det är lugnt, jag begriper inte vad det är du inte begriper så då kanske det är okej? 😉