Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 11:49..och DÄR fick vi svaret på varför Henrik H. är singel. 😉
..och DÄR fick vi svaret på varför Henrik H. är singel. 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 11:59Jessie: Som vanligt fattade jag noll.. menar nu inte att trampa på dig.. men refererar Henrik till att namnet Henrik betyder just härskare.. kanske inte att de beter sig som sådana. (Kan ha fel har inte källforskat (googlat)min gissning.)
Jessie: Som vanligt fattade jag noll.. menar nu inte att trampa på dig.. men refererar Henrik till att namnet Henrik betyder just härskare.. kanske inte att de beter sig som sådana. (Kan ha fel har inte källforskat (googlat)min gissning.)
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 11:59* Försöker kravla sig ur fällan han precis föll i... *
* Försöker kravla sig ur fällan han precis föll i... *
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 12:09Shit Björn, lägg ner.
EDIT: Nu gjorde jag en Björn-miss och försvarade någon som kan klara det på egen hand men jag gillar inte dålig stämning...
Shit Björn, lägg ner.
EDIT: Nu gjorde jag en Björn-miss och försvarade någon som kan klara det på egen hand men jag gillar inte dålig stämning...
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 13:05Enda chansen att vara hemmets härskare är att vara singel. Så är väl därför vi Henrik:ar är singlar. (H)
Enda chansen att vara hemmets härskare är att vara singel. Så är väl därför vi Henrik:ar är singlar. (H)
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 13:31Poäng till Henrik L. (t+)
Poäng till Henrik L. (t+)
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 13:44Tss jag är för demokrati 😉
Tss jag är för demokrati 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 14:00Vi ses på Golden Hits (Stockholm) ikväll då!
Vi ses på Golden Hits (Stockholm) ikväll då!
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 14:02Va? Vaddå? Vilka ska till GH ikväll? (Jag ska för ovanlighetens skull in till Stockholm ikväll :-))
Va? Vaddå? Vilka ska till GH ikväll? (Jag ska för ovanlighetens skull in till Stockholm ikväll :-))
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 14:19Jag ska dit med diverse vänner.
Jag ska dit med diverse vänner.