Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 09:40förhoppningsvis sista inlägget i "frågan" från mig (sorry övriga för den här helt galna trådkapningen, synd om ni trott att det vällt in nya...):
Björn: Jag noterar att inte spelar någon roll för dig hur du uppfattas, (det är ju inte bara jag som tycker
förhoppningsvis sista inlägget i "frågan" från mig (sorry övriga för den här helt galna trådkapningen, synd om ni trott att det vällt in nya...):
Björn: Jag noterar att inte spelar någon roll för dig hur du uppfattas, (det är ju inte bara jag som tycker
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 09:57*vinkar, hälsar välkommen till alla nya som jag vart oartig nog att inte hälsa på och kilar till gymmet*
*vinkar, hälsar välkommen till alla nya som jag vart oartig nog att inte hälsa på och kilar till gymmet*
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:41Välkommen Henrik!
En fråga man kan ställa sig är varför så många singelmän heter Henrik?
Om åldern nu inte är så viktig så varför skulle namnet vara det? Kanske skulle skicka in en liten lapp om namnbyte till skatteverket 🙂
Välkommen Henrik!
En fråga man kan ställa sig är varför så många singelmän heter Henrik?
Om åldern nu inte är så viktig så varför skulle namnet vara det? Kanske skulle skicka in en liten lapp om namnbyte till skatteverket 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:42Nu när du säger det Henrik så känner jag två singelHenrikar IRL med.... *hmmmm*
(Lindaaaaa? Borde vi köra en särskild kampanj för män som heter Henrik?)
Nu när du säger det Henrik så känner jag två singelHenrikar IRL med.... *hmmmm*
(Lindaaaaa? Borde vi köra en särskild kampanj för män som heter Henrik?)
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:44Tackar tackar "halvnamne" 🙂
Intressant frågeställning, någon form av undersökning bör inledas! Och samtidigt kan man kanske också fundera på vad det skulle stå på en sådan lapp - i rent förebyggande syfte förstås...
Tackar tackar "halvnamne" 🙂
Intressant frågeställning, någon form av undersökning bör inledas! Och samtidigt kan man kanske också fundera på vad det skulle stå på en sådan lapp - i rent förebyggande syfte förstås...
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:55Jessie: Hmm, det kanske vi borde göra. Om vi börjar med intensivutbildning för alla Henrikar och sen kör en massiv annonskampanj... *går direkt till ritbordet*
Jessie: Hmm, det kanske vi borde göra. Om vi börjar med intensivutbildning för alla Henrikar och sen kör en massiv annonskampanj... *går direkt till ritbordet*
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:59Linda: Okej. Jag sätter igång med några tydliga plakat då... Vad tror du om: Mammor! Vill du att din son ska vara singel hela livet? DÅ kan du döpa honom till Henrik!
Nåja.. kanske liiite slipning på den där... 😉
Linda: Okej. Jag sätter igång med några tydliga plakat då... Vad tror du om: Mammor! Vill du att din son ska vara singel hela livet? DÅ kan du döpa honom till Henrik!
Nåja.. kanske liiite slipning på den där... 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 10:59Det betyder Hemmets Härskare alltså? Inte konstigt att de är singlar på 2000-talet då... (H)
Det betyder Hemmets Härskare alltså? Inte konstigt att de är singlar på 2000-talet då... (H)
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 11:00nää, det var inte snällt 🙁
nää, det var inte snällt 🙁
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 11:02"Var inte ledsen Henrik! DU kan vända trenden. Börja dejta redan idag!" (t+)
Bättre så? *ber Henrikarna om ursäkt för det klumpiga plakatet högre upp*
"Var inte ledsen Henrik! DU kan vända trenden. Börja dejta redan idag!" (t+)
Bättre så? *ber Henrikarna om ursäkt för det klumpiga plakatet högre upp*