Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 22:01Henrik H: Åh, en orädd en! 😀 Det är Helena som infört förhöret och därmed den som förrättar utfrågningen *puttar på Helena att sätta igång* 🙂
Henrik H: Åh, en orädd en! 😀 Det är Helena som infört förhöret och därmed den som förrättar utfrågningen *puttar på Helena att sätta igång* 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 22:03Det glädjer ett "gammalt" Norrlandshjärta.
Det glädjer ett "gammalt" Norrlandshjärta.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 22:10Jag har inte sagt något om förhör, bara att han ska lära sig namnen. Jag litar på att han fixar det utan att förhöra honom;)
Jag har inte sagt något om förhör, bara att han ska lära sig namnen. Jag litar på att han fixar det utan att förhöra honom;)
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 22:10Välkommen Henrik!
Edit: håller med om att det är många Henrikar just nu. Om jag minns rätt så är ni i olika åldrar men det kan ju vara någon populär person som inspirerade era föräldrar till namnet.
Det kan vi fråga om: var kommer ditt namn i från?
Du
Välkommen Henrik!
Edit: håller med om att det är många Henrikar just nu. Om jag minns rätt så är ni i olika åldrar men det kan ju vara någon populär person som inspirerade era föräldrar till namnet.
Det kan vi fråga om: var kommer ditt namn i från?
Du
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 22:12Där hör du Henrik, du slipper undan! 😉
Där hör du Henrik, du slipper undan! 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 22:18Haha, verkar minsann så! Och som laddade klassiskt "tenta-snacks" och styrde upp en vild tentafest 🙂
Camilla: Tackar tackar! Och som svar på frågan så var både min brors och mitt namn bestämt sedan länge. Mamma brukade säga när hon var liten att "om jag
Haha, verkar minsann så! Och som laddade klassiskt "tenta-snacks" och styrde upp en vild tentafest 🙂
Camilla: Tackar tackar! Och som svar på frågan så var både min brors och mitt namn bestämt sedan länge. Mamma brukade säga när hon var liten att "om jag
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 22:23Henrik: Tentafest kan man ha ändå! 😀 Vi är väl bjudna? *nickar förväntansfullt*
Henrik: Tentafest kan man ha ändå! 😀 Vi är väl bjudna? *nickar förväntansfullt*
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 22:28Välkommen Henrik, hoppas du ska kunna integrera dig bra med alla andra element här i denna Abelska grupp!
Välkommen Henrik, hoppas du ska kunna integrera dig bra med alla andra element här i denna Abelska grupp!
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 22:29Kloka och sanna ord Linda! Och ni är naturligtvis välkomna allihop 🙂 Enda kravet är att vi behöver lyckas med att komprimera ihop oss i en 1:a - men det kan säkert lösas.
Kloka och sanna ord Linda! Och ni är naturligtvis välkomna allihop 🙂 Enda kravet är att vi behöver lyckas med att komprimera ihop oss i en 1:a - men det kan säkert lösas.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 22:32Finns det hjärterum så finns det väl stjärterum!? 😉
Finns det hjärterum så finns det väl stjärterum!? 😉