Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

ja alltså jag är VÄN med ALLA mina x och det blir lite fel om dom kallar mig vännen när vi är tillsammans och kallar mig samma sak när vi inte är tillsammans... Var går gränsen då ?

Jaha, då är jag med. Bra att kunna vara kompis med sina ex utan komplikationer 🙂

Ja livet blir så mycket enklare. Nä jag har ALDRIG varit dum eller så utan det har inte funkat bara så jag har inga som är sura på mig 🙂

Låter ju toppen! 🙂

Ja så länge ingen kallar mig vännen när vi är tillsammans 😉 så funkar det jätte bra. Mitt x kallade mig ofta vännen och det blev fel när det blev slut nu kallar hon mig hjärtat men nu vet man ju att det inte är något..

Hej hej

Ganska nybliven medlem - och cyklist sedan snart ett halvår. Jag har tittat runt här ett litet tag och faktum är att jag ju passar in på forumets titel och tar mig därför friheten att knåpa ihop en liten presentation.

Är en man i 32-årsåldern me

Välkommen Henrik!

Nu har du två dagar på dig att lära dig alla namnen i gruppen;)

Välkommen unge man! Tag plats i hilberts soffa här så kommer säkert "någon" och häller upp lite champagne.

Välkommen Henrik! Roligt med en så utförlig presentation. Känn dig som hemma 🙂

Tackar tackar!

Ska göra vad jag kan! Fast jag är ju inte speciellt förtjust i söndagstentor... 🙂