Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:32Jessie: Eftersom du tycker jag uttrycker mig klumpigt... jo kan nog hålla med ibland.. men oftast tycker jag att jag framför min åsikt på ett sätt som visar vem jag är och vad jag står för, sen hade ju inte direkt Tobbe puffat mig i ryggen och sagt att ja
Jessie: Eftersom du tycker jag uttrycker mig klumpigt... jo kan nog hålla med ibland.. men oftast tycker jag att jag framför min åsikt på ett sätt som visar vem jag är och vad jag står för, sen hade ju inte direkt Tobbe puffat mig i ryggen och sagt att ja
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:36Jörgen, hur gammal är du egentligen? Det kanske du skrivit tidigare, men jag har inte läst allt.
Jörgen, hur gammal är du egentligen? Det kanske du skrivit tidigare, men jag har inte läst allt.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:39Jag är 39 😛
Jag är 39 😛
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:40Då är du inte äldst. Jag är 42 och jag är inte heller äldst:-)
Då är du inte äldst. Jag är 42 och jag är inte heller äldst:-)
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:41haha där ser man Helana 😉
haha där ser man Helana 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:46Jag tänkte mest på kill sidan... för alla tjejer/kvinnor ligger inom min ålders ram här vad jag vet 😉 med tanke på tidigare diskussioner ....
Jag tänkte mest på kill sidan... för alla tjejer/kvinnor ligger inom min ålders ram här vad jag vet 😉 med tanke på tidigare diskussioner ....
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:51Herregud vad diskussionen drog iväg bara för att man ger sig ut en sväng (för det var ju BARA för att jag försvann som ni drog igång eller hur;)) Jag är 32 (eller tjugotolv som vi säger här) men det kanske bara var ett sidospår? Personligen har jag också
Herregud vad diskussionen drog iväg bara för att man ger sig ut en sväng (för det var ju BARA för att jag försvann som ni drog igång eller hur;)) Jag är 32 (eller tjugotolv som vi säger här) men det kanske bara var ett sidospår? Personligen har jag också
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:53Linda (t+) givetvis så flyttas gränser både vad det gäller ålder och avstånd... *talar av egen erfarenhet*
Linda (t+) givetvis så flyttas gränser både vad det gäller ålder och avstånd... *talar av egen erfarenhet*
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 19:07Kom på en sak i min lilla presentation..
Om det skulle bli något kalla mig ALDRIG för vän eller vännen det ställer till det om det inte funkar ...... Trust me ....
Kom på en sak i min lilla presentation..
Om det skulle bli något kalla mig ALDRIG för vän eller vännen det ställer till det om det inte funkar ...... Trust me ....
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 19:15Hur menar du nu Jörgen?
Hur menar du nu Jörgen?