Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:48haha...gubbsjuk... Ja...det får man väl ta när man vill vara lite privat...
Men jag är någonstans mellan 30 och 35... Och om jag är gubbsjuk bara för att jag tycker någon är för gammal så må det va hänt...det får stå för er...;)Fjantig...??? Hmm...jaja.
haha...gubbsjuk... Ja...det får man väl ta när man vill vara lite privat...
Men jag är någonstans mellan 30 och 35... Och om jag är gubbsjuk bara för att jag tycker någon är för gammal så må det va hänt...det får stå för er...;)
Fjantig...??? Hmm...jaja.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:52haha Tobias är du inte äldre så är du ju inte gubbsjuk i alla fall haha (t+)
haha Tobias är du inte äldre så är du ju inte gubbsjuk i alla fall haha (t+)
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:55Tack Jörgen...(t+)
Tack Jörgen...(t+)
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:56Beror väl på hur ungt hans lammkött egentligen är lr?
Beror väl på hur ungt hans lammkött egentligen är lr?
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:57Vafalls betyder detta att jag är äldst nu då......
Vafalls betyder detta att jag är äldst nu då......
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:58Ja men hans önske ålder var inte så farlig haha 😉
Ja men hans önske ålder var inte så farlig haha 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:00Personligen drar jag min gräns vid ½+7 = lägsta ålder...sedan kan ni räkna själva...;)
Varför är det värre om vi killar springer efter yngre tjejer än om kvinnor springer efter yngre killar...???;)
Personligen drar jag min gräns vid ½+7 = lägsta ålder...sedan kan ni räkna själva...;)
Varför är det värre om vi killar springer efter yngre tjejer än om kvinnor springer efter yngre killar...???;)
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:05Jag tycker att det är lite kul att Tobbe "raggade hårt" på Nina, men Jessie är för gammal... Lika bra att lägga ner allt tycker jag. Alla är för långa, för korta, för gamla, för tjocka, för snygga, för snälla - nä, vänta nu 😉
Jag tycker att det är lite kul att Tobbe "raggade hårt" på Nina, men Jessie är för gammal... Lika bra att lägga ner allt tycker jag. Alla är för långa, för korta, för gamla, för tjocka, för snygga, för snälla - nä, vänta nu 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:08@ Tobias: Men ååå!! Jag har faktiskt varit uppe sen 04,15! Kan du sluta prata så kryptiskt??!! ;)..
Har aldrig påstått att det är värre, fast jag vet att många tycker det av nån korkad anledning, utan jag bara sa att gubbsjuka grudar sig väl i ålder vs r
@ Tobias: Men ååå!! Jag har faktiskt varit uppe sen 04,15! Kan du sluta prata så kryptiskt??!! ;)..
Har aldrig påstått att det är värre, fast jag vet att många tycker det av nån korkad anledning, utan jag bara sa att gubbsjuka grudar sig väl i ålder vs r
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:10Jag bryr mig inte så mycket om åldern men neråt går den nog vid 29 där har jag bara träffat en som inte är jobbig.. Uppåt hmm mitt xx var 47 så allt är möjligt...
Jag bryr mig inte så mycket om åldern men neråt går den nog vid 29 där har jag bara träffat en som inte är jobbig.. Uppåt hmm mitt xx var 47 så allt är möjligt...