Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:19Jessie (t+) (t+)
Jessie (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:20Jag va väl ändå rätt tydlig...när jag skrev att du va för gammal eller?;)
Nu blev det en väldigt konstig diskusion...för det har man ju märkt när folk slänger ut en fråga...en del svarar och del inte...
Svarar man inte så är det OK...för man kanske inte
Jag va väl ändå rätt tydlig...när jag skrev att du va för gammal eller?;)
Nu blev det en väldigt konstig diskusion...för det har man ju märkt när folk slänger ut en fråga...en del svarar och del inte...
Svarar man inte så är det OK...för man kanske inte
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:24Jodå Tobbe. Men det hindrar väl inte mig från att kunna tycka att det är lite roligt att fråga: För gammal för vad? 😉
För hittills har jag ju inte ens nästan försökt få till en dejt med några som helst romantiska förtecken (då hade det nog snarare komm
Jodå Tobbe. Men det hindrar väl inte mig från att kunna tycka att det är lite roligt att fråga: För gammal för vad? 😉
För hittills har jag ju inte ens nästan försökt få till en dejt med några som helst romantiska förtecken (då hade det nog snarare komm
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:27Jessie...du får läsa mina inlägg precis som du vill...;)
Jessie...du får läsa mina inlägg precis som du vill...;)
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:28Kan tyvär inte låta bli men Tobias om du sagt att Jessie är för gammal så tror jag det finns ett ord för det ...... och då ber man om goa kommentarer och då får man ta dom 😉
Kan tyvär inte låta bli men Tobias om du sagt att Jessie är för gammal så tror jag det finns ett ord för det ...... och då ber man om goa kommentarer och då får man ta dom 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:31Vadå för ord...?;)
Jag kan ta kommentarer...men ibland blir lite för mycket kan jag känna...
Vadå för ord...?;)
Jag kan ta kommentarer...men ibland blir lite för mycket kan jag känna...
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:32Vill inflika här att jag faktiskt inte har en aning om hur gammal Tobbe är - vilket antagligen bara beror på att jag har en betydligt mer avslappnad relation till det där med ålder än han? 😉
Men visst, vi släpper det. No problems. I was just playing for
Vill inflika här att jag faktiskt inte har en aning om hur gammal Tobbe är - vilket antagligen bara beror på att jag har en betydligt mer avslappnad relation till det där med ålder än han? 😉
Men visst, vi släpper det. No problems. I was just playing for
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:35haha Tobias ja ordet vi söker är nog gubbsjuk men nu vet jag ju inte hur gammal du är men det är känslan jag får i alla fall....
haha Tobias ja ordet vi söker är nog gubbsjuk men nu vet jag ju inte hur gammal du är men det är känslan jag får i alla fall....
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:41Jahaaa.. du tänkte gubbsjuk du Jörgen? Jag tänkte på fjantig jag... *skrattar*
MYCKET TYDLIGT PLAKAT!
Det hade varit trevligt att kunna ha fb-träffar även på närmare håll än Sthlm, (dit jag ju regelbundet åker för att delta oavsett), det var därför jag b
Jahaaa.. du tänkte gubbsjuk du Jörgen? Jag tänkte på fjantig jag... *skrattar*
MYCKET TYDLIGT PLAKAT!
Det hade varit trevligt att kunna ha fb-träffar även på närmare håll än Sthlm, (dit jag ju regelbundet åker för att delta oavsett), det var därför jag b
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:44Jessie bra, nu förstår jag;) Det gjorde jag visserligen innan också...
Jessie bra, nu förstår jag;) Det gjorde jag visserligen innan också...