Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 16:51Man kanske inte ska lägga sig i men jag har Katarina som advokat så jag klarar mig nog.... Är det inga direkta påhopp tycker jag det är helt ok att säga vad man tycker, fick själv reda på idag att Jessie är allergisk emot mig 😉 och vad ska man säga .. Ja
Man kanske inte ska lägga sig i men jag har Katarina som advokat så jag klarar mig nog.... Är det inga direkta påhopp tycker jag det är helt ok att säga vad man tycker, fick själv reda på idag att Jessie är allergisk emot mig 😉 och vad ska man säga .. Ja
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 16:57Jörgen: Visst är det så.. men det är ett internetforum.. och vi kan välja att utelämna saker. Sitter jag ansikte mot dig och pratar finns det saker jag inte svarar på.
Det kallas privatliv eller personlig åsikt. Sådana skall vi värna om och inte avkräva s
Jörgen: Visst är det så.. men det är ett internetforum.. och vi kan välja att utelämna saker. Sitter jag ansikte mot dig och pratar finns det saker jag inte svarar på.
Det kallas privatliv eller personlig åsikt. Sådana skall vi värna om och inte avkräva s
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:00(t+) Björn men iom att vi är i ett forum så finns inte "Privat" och skulle en sak som detta nu verkar vara så kan man ta det "Privat" och inte i forumet... Så hade jag gjort i alla fall och alltid en fördel om den som nu skulle känna sig påhoppad tar upp
(t+) Björn men iom att vi är i ett forum så finns inte "Privat" och skulle en sak som detta nu verkar vara så kan man ta det "Privat" och inte i forumet... Så hade jag gjort i alla fall och alltid en fördel om den som nu skulle känna sig påhoppad tar upp
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:02Förlåt att jag klampar in men tänk på att kvinnor o män använder orden o talet olika. Nått somkan va självklart för oss är helt åt helsike i deras värld. Är det nått som käns osäkert så fråga o hoppas på svar.
Förlåt att jag klampar in men tänk på att kvinnor o män använder orden o talet olika. Nått somkan va självklart för oss är helt åt helsike i deras värld. Är det nått som käns osäkert så fråga o hoppas på svar.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:05Niklas (t+)
*EDIT
Då frågar man med PM skulle jag tro.... Om det är privatliv man vill ha här menar jag....
Niklas (t+)
*EDIT
Då frågar man med PM skulle jag tro.... Om det är privatliv man vill ha här menar jag....
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:08Och ni är väl ändå inte så enfaldiga att ni tror att om det inte snackades i forumet att dom inte pratar i PM ??
Så i grund och botten är ju Jessie bara ärlig och smyger inte...
P.S Killar gör samma sak...
Och ni är väl ändå inte så enfaldiga att ni tror att om det inte snackades i forumet att dom inte pratar i PM ??
Så i grund och botten är ju Jessie bara ärlig och smyger inte...
P.S Killar gör samma sak...
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:10Jörgen: Jo det är klart, men om saker och ting startar publikt så kan det ju dra mot privat efter några poster senare. Sen gjorde väl Tobbe endast som Jessie har gjort i alla tider... säga att han gillar yngre än 37 - 38 år.. och det är inget konstigt med
Jörgen: Jo det är klart, men om saker och ting startar publikt så kan det ju dra mot privat efter några poster senare. Sen gjorde väl Tobbe endast som Jessie har gjort i alla tider... säga att han gillar yngre än 37 - 38 år.. och det är inget konstigt med
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:12ja hela diskussionen är onödig så jag lägger ner i alla fall.
*EDIT
Mitt sista ord i frågan.... Var det bara det det handlade om så är ni ju bara barnsliga.. Suck vad är det för något att haka upp sig på att Jessie skrivit det.. Det måtte va det löjligas
ja hela diskussionen är onödig så jag lägger ner i alla fall.
*EDIT
Mitt sista ord i frågan.... Var det bara det det handlade om så är ni ju bara barnsliga.. Suck vad är det för något att haka upp sig på att Jessie skrivit det.. Det måtte va det löjligas
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:12Alltså Björn, jag brukar sitta och småle åt dina kommentarer som absoluuut inte är påhopp på mig som person, eftersom jag för länge sen har insett att du bara uttrycker dig (förvisso SJUKT, men ändå bara)klumpigt och inte menar så mycket med det, men nu b
Alltså Björn, jag brukar sitta och småle åt dina kommentarer som absoluuut inte är påhopp på mig som person, eftersom jag för länge sen har insett att du bara uttrycker dig (förvisso SJUKT, men ändå bara)klumpigt och inte menar så mycket med det, men nu b
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:18Litet förtydligande för den som inte fattat hur jag fungerar på forum och IRL - där jag syns och hörs mest på forumet - där är jag INTE IRL. BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-angelic004.gif
Litet förtydligande för den som inte fattat hur jag fungerar på forum och IRL - där jag syns och hörs mest på forumet - där är jag INTE IRL. BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-angelic004.gif