Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 20:10Anna: Tvärtom! Jessie har stenkoll på pojkarna! 😉 Bra poäng angående ålder förresten!
Tobias: Vilka fördomar du har!
Christoffer: Själv är jag alltid lagom ung! 😉
Anna: Tvärtom! Jessie har stenkoll på pojkarna! 😉 Bra poäng angående ålder förresten!
Tobias: Vilka fördomar du har!
Christoffer: Själv är jag alltid lagom ung! 😉
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 20:17Vadå fördommar...????(H)
Och du Jessie...varför dejtade du inga som va äldre än dig då?;)
Vadå fördommar...????(H)
Och du Jessie...varför dejtade du inga som va äldre än dig då?;)
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 20:21Tobbe: Det gjorde jag ju! *ler stort och triumferande mot*
Jag dejtade Hasse och "Elvis-Lasse" och.. ehm... sen räckte det med experiment på "andra sidan" för mig, tack så mycket.
Inte för att det var något fel på de män över 40 som jag dejtade, tvärtom.
Tobbe: Det gjorde jag ju! *ler stort och triumferande mot*
Jag dejtade Hasse och "Elvis-Lasse" och.. ehm... sen räckte det med experiment på "andra sidan" för mig, tack så mycket.
Inte för att det var något fel på de män över 40 som jag dejtade, tvärtom.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 20:25Tveksam till att inneha så gamla tandborstar...
Tveksam till att inneha så gamla tandborstar...
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 20:29Hur mycket över 40 Jessie 😉
Hur mycket över 40 Jessie 😉
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 20:32Okidoki...där ser man...inte illa...
Men inte schyst att skälla...;) Du springer ju oxå efter lamkött...eller oxå...du springer efter...;)
Jag blev ju som jag skrev...glad för att det dök upp en ol/multi tjej här i vårat träsk...;)
Okidoki...där ser man...inte illa...
Men inte schyst att skälla...;) Du springer ju oxå efter lamkött...eller oxå...du springer efter...;)
Jag blev ju som jag skrev...glad för att det dök upp en ol/multi tjej här i vårat träsk...;)
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 20:47Christoffer: Det beror på tandborsten! 😀
Christoffer: Det beror på tandborsten! 😀
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 20:52Jag börjar ana att tandborsten är en person och inte en tandborste som i tandborste.
Jag börjar ana att tandborsten är en person och inte en tandborste som i tandborste.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 20:53Christoffer, (t+) på kommentaren om din ålder.
Christoffer, (t+) på kommentaren om din ålder.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 21:00Helt riktigt Christoffer, du kommer passa in fint här! 😉
Helt riktigt Christoffer, du kommer passa in fint här! 😉