Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 21:55Fredrik>> Tackar så mycket för bubblet:D
Tobias>> Vilka menar du med vi 😉
Linda>> Multisportare är ena konstiga människor, lite speciella. Men om ja tänker efter så är väl alla olika och de är ju bra de 🙂
Fredrik>> Tackar så mycket för bubblet:D
Tobias>> Vilka menar du med vi 😉
Linda>> Multisportare är ena konstiga människor, lite speciella. Men om ja tänker efter så är väl alla olika och de är ju bra de 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 21:58Hmm...ja, du Anna...jag menar nog vi som i de multisportare som jag känner...;)
Hmm...ja, du Anna...jag menar nog vi som i de multisportare som jag känner...;)
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 22:21Anna: Självklart är det bra att vi alla är olika! Jag spann bara vidare på vad Tobias antydde 😉
Anna: Självklart är det bra att vi alla är olika! Jag spann bara vidare på vad Tobias antydde 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 22:46Jag kan multispotta.... tviTviTvi!
Jag kan multispotta.... tviTviTvi!
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 22:49Vad duktig du är Björn!
Vad duktig du är Björn!
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 22:55Björn:hahahaha...;)
Björn:hahahaha...;)
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 23:22Välkomna Anna, Christofer och Henrik! Nu blir det varmt i soffan 😉
Varför missar jag alltid champagnen 🙁
Är inte en multisportare en sån som går ut till höger kommer in på en cykel från vänster och gör en balettpiruett i mitten?
Välkomna Anna, Christofer och Henrik! Nu blir det varmt i soffan 😉
Varför missar jag alltid champagnen 🙁
Är inte en multisportare en sån som går ut till höger kommer in på en cykel från vänster och gör en balettpiruett i mitten?
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 23:24haha...mja...vi kommer alltid från samma håll som vi går ut...;) piruetten kan jag inte utalat mig om...dom brukar jag göra i skogen...;)
haha...mja...vi kommer alltid från samma håll som vi går ut...;) piruetten kan jag inte utalat mig om...dom brukar jag göra i skogen...;)
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 23:44Välkomna alla! 😀
Välkomna alla! 😀
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 00:20Välkommna alla nya 😀
Välkommna alla nya 😀