Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

killar hoppas ni skäms! Jessi, bry dig inte de är säkert inget att ha de där killarna... 😉

Välkomna alla nya. 🙂 Tur vi får lite påfyllning nu när flera stammisar har lämnat oss.

Jessie: Va tipsa killar... går det?!?!? 🙂 ... flåt då.. kommer det in en kille igen från Dalarna skall jag tipsa honom om dig 🙂
Föresten har väl Tobbe varit här lika länge som mig väl? Så hur skulle jag kunnat tipsa om jag inte hade koll på läget?

Sup

Björn det är ju faktiskt lite taskigt att ni Dalabor inte bryr er om Jessi, hon vill uppenbarligen att ni skall bry er och typ kanske bjuda med henne på ett träningspass *tipsar om* 🙂

Å andra sidan skall du ju ha ett plus för att du tar så väl hand om

Super-E: Jag har ju faktiskt tränat med Jessie mer än jag tränat med Tobbe. 2-1 till Jessies favör där. 🙂

Jessie: Jag blev glad att det fanns en till multisportare och orienterare bland oss singlar...;) Någon mer som kanske inte är helt hundra...;)(Utgår från mig själv nu Anna...så inga hard feelings...;))

Björn: Vem vet, det kanske smyger runt andra dalmasar här utan att ge sig till känna! 😉

Tobias: Det är nog inte dig.. det är nog mig Jessie syftar på som gjorde fel 🙂 Jag och Jessie brukar ju tycka att den andra gör fel då och då 🙂

Linda: Skulle inte förvåna mig.. är ju inte direkt dalaupproret här inne iallafall 🙂

Okej men då är hon väl brar "aningens" svartsjuk då;) (och de vet vi väl alla vad det beror på?!) 😀

Tyckte allt jag fick en skopa jag oxå Björn...;)